Και το ψαλίδι έχει ανασχεδιαστεί με στόχο να «παραμορφώνεται» ελεγχόμενα υπό πίεση και να δίνει ακόμη περισσότερη εμπιστοσύνη στον αναβάτη.
Το νέο ψαλίδι, με τις ελεγχόμενες ελαστικότητες, προσθέτει ακόμη περισσότερο στον έλεγχο της μοτοσικλέτας στις στροφές. Τοποθετημένο πάνω σε αυτό, στην ιδανικότερη θέση από πλευράς συγκέντρωσης του βάρους και όσο το δυνατό πιο κοντά στο κέντρο, βρίσκεται το νέο κάτω μοχλικό της πίσω ανάρτησης, το οποίο επίσης προέρχεται από τη μοτοσικλέτα του «Γιατρού». Η νέα του θέση επέτρεψε στην εταιρεία των «τριών διαπασών» να φέρει το ντεπόζιτο ακόμη πιο μέσα στο πλαίσιο του R1 και έτσι ακριβώς εξηγείται και η καλύτερη κατανομή των μαζών. Το τύπου Deltabox αλουμινένιο πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο και δεν μοιάζει σε τίποτα σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου. Η τελευταία μόδα στα πλαίσια είναι η χρησιμοποίηση πολλών διαφορετικών μερών, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από διαφορετικούς τύπους αλουμινίου, με στόχο τη βελτίωση της αίσθησης, της σταθερότητας, αλλά και της ελεγχόμενης παραμόρφωσής του.