LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
…RIDE THE WHITE HORSE
Οδηγώντας: Σταθερό και με καλή αίσθηση
Διαβάστηκε από 49755 αναγνώστες
Η εβδομάδα ήταν γεμάτη βροχές, αλλά στη γλώσσα του εντουρά κάτι τέτοιο σημαίνει πολλή λάσπη, δηλαδή τρελό παιχνίδι με πολλά ντριφταρίσματα. Από την πρώτη κιόλας βόλτα, αν και το BMW είχε μόλις 19 χλμ. και έπρεπε να στρωθεί, κάτι που συνεπάγεται όχι και τόσο βάναυσα πράγματα, κατάλαβα τις προθέσεις του. Είναι πολύ φιλικό με τον αναβάτη, ευκολοδήγητο και το πιο βασικό, έχει προβλέψιμη συμπεριφορά. Ανοίγεις τέρμα το γκάζι και εκεί που περιμένεις το πίσω μέρος να ντριφτάρει ανεξέλεγκτα, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Είναι πολύ σταθερό, με άριστη πρόσφυση και με τον πίσω τροχό να αξιοποιεί κάθε μέτρο στο χωμάτινο τερέν. Το μπροστινό γρανάζι εδράζεται ομόκεντρα με τον άξονα του ψαλιδιού, με συνέπεια να βρίσκονται στην ίδια ευθεία κατά την κίνηση, ενώ η αλυσίδα παραμένει τεντωμένη με μηδενικές ταλαντώσεις, χωρίς να μεταβάλλεται από τις κινήσεις του ψαλιδιού. Το τελευταίο έχει μακρύνει και συνολικά επιτυγχάνεται καλύτερη πρόσφυση χωρίς περιττά σπιναρίσματα και σκορτσαρίσματα της αλυσίδας, όπως και σταθερότητα, με το ατσάλινο πλαίσιο να προσφέρει σε μεγάλο βαθμό ακαμψία. Το βάρος της G450X εκτιμάται από τον κατασκευαστή ότι δεν ξεπερνά τα 121 κιλά γεμάτη. Και μπορείς εύκολα να καταλάβεις ότι είναι μια «μαζεμένη μηχανή». Έχει πολύ ελαφριά αίσθηση που θα σε βοηθήσει στα κλειστά κομμάτια να ελίσσεσαι γρήγορα, αλλάζοντας εύκολα κατεύθυνση. Ο κινητήρας είναι γραμμικός, χωρίς εκρηκτικά ξεσπάσματα, με το γκάζι να έχει άμεση απόκριση. Δεν είχα την ευκαιρία να το οδηγήσω με το φις που μετατρέπει τη μηχανή σε race mode και ξεπερνά τους 50 ίππους, αλλά σίγουρα θα χρειαστεί για αγωνιστική χρήση, όπως επίσης και ένα γρανάζι με 14 δόντια. Το φις race mode τοποθετείται πολύ εύκολα και γρήγορα, απλά λύνοντας το πλαϊνό πλαστικό, και παρέχεται από την BMW με την αγορά της μοτοσικλέτας, όπως επίσης και το 14 δοντιών γρανάζι. Με τη μοναδική καθαρόαιμη μοτοσικλέτα να περνά τις προδιαγραφές Εuro 3, κάτι τελευταίο που ίσως χρειάζεται αλλαγή, είναι η βαριά εξάτμιση με τον τριοδικό καταλύτη που φιμώνει αισθητά τον κινητήρα.

 
 BMW G 450X
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρένα: ¶ψογο μπροστινό!
Κινητήρας (από το μηδέν)
Οδηγώντας: Σταθερό και με καλή αίσθηση
Αναρτήσεις: Marzocchi & Ohlins speaking…
Πλαίσιο – Ψαλίδι
Συμπέρασμα: Σε καλό δρόμο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ