LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ducati DS 1000 Multistrada του ’05
Μοτέρ
Διαβάστηκε από 38408 αναγνώστες
Ροπή για… φίλημα
Ο δικύλινδρος L κινητήρας του Multistrada νιώθει καλύτερα στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του, όπου προσφέρει δυνατό τράβηγμα και πλούσια ροπή.
Ο αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των σχεδόν 1.000 κ.εκ. μπορεί να μην εντυπωσιάζει στα χαρτιά με την απόδοσή του, αλλά οι 84 ίπποι και τα 8,4 κιλά ροπής που παράγει είναι αρκετά για τις περισσότερες συνθήκες. Η καλύτερη περιοχή του βρίσκεται στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας του, όπου η ροπή προσφέρεται πλουσιοπάροχα, καθιστώντας τη χρήση του σκληρού κιβωτίου περιττή. Βέβαια, με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγες στροφές στο αναλογικό ταχύμετρο, τα σκορτσαρίσματα δεν λείπουν και αυτό είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσετε.

 
 Service Το μεταχειρισμένο του 15ήμερου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εργονομία
Μοτέρ
Συμπεριφορά
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ