Πίνακας οργάνων με όμορφο αναλογικό στροφόμετρο με λευκή πλάκα και με τις υπόλοιπες ενδείξεις να συγκεντρώνονται σε ψηφιακή μορφή αριστερά του.
Το πρώτο πράγμα που θα ξενίσει τον αναβάτη του Mulitstrada, ιδιαίτερα αν αυτός είναι συνηθισμένος σε ιαπωνικές κατασκευές, είναι οι ήχοι που παράγει το ιταλικό μοτέρ όταν βρίσκεται σε λειτουργία. Επίσης, αυτό που θυμίζει έντονα την ευρωπαϊκή του καταγωγή είναι το σκληρό στη χρήση του κιβώτιο, αλλά και ο βαρύς συμπλέκτης που θα κουράσει γρήγορα τα δάκτυλα του αναβάτη μέσα στην κίνηση. Από εκεί και πέρα, ουδέν πρόβλημα! Οι κραδασμοί κάνουν αισθητή την παρουσία τους, αλλά δεν ενοχλούν ιδιαίτερα, και σε συνθήκες ταξιδιού μπορείτε να κρατήσετε με άνεση μία μέση ωριαία κοντά στα 170 χλμ./ώρα. Στις στροφές το Multistrada εμφανίζεται απολύτως ουδέτερο και συμπεριφέρεται ακριβώς όπως θα περίμενε κανείς από μία γνήσια street μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρείας. Η κλίση που θα πάρει στις στροφές εξαρτάται περισσότερο από… εσάς και λιγότερο από την κατάσταση του οδοστρώματος, τα φρένα είναι δυνατά και με καλή αίσθηση και ο κινητήρας παράγει τη ροπή του απολαυστικά, προσφέροντας δυνατές εξόδους από τις στροφές, χωρίς να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζετε ταχύτητες.
Οι δαγκάνες της Brembo με τους δίσκους των 320 χλστ. προσφέρουν πολύ καλές τιμές επιβράδυνσης, χωρίς να αφήνουν στην άκρη τον παράγοντα αίσθηση.
Ξεχωριστές σέλες για αναβάτη και συνεπιβάτη, με τον τελευταίο να κάθεται ελαφρώς ψηλότερα από τον πρώτο. Το αφρώδες τους είναι πιο σκληρό από το επιθυμητό.