Τα αναλογικά όργανα είναι ευανάγνωστα, αλλά η ψηφιακή οθόνη είναι μικρή και ο μετρητής βενζίνης δεν φέρει λαμπάκι, οπότε προσοχή όταν το καύσιμο τελειώνει.
Όπως και στο στάνταρτ μοντέλο, έτσι και στην πιο «σπορ» έκδοση της σειράς, η εργονομία κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Το σωστό σε πλάτος τιμόνι βρίσκεται σε ιδανικό σημείο από τον κορμό του αναβάτη, ενώ η μεγάλη σέλα με το πλούσιο αφρώδες τοποθετεί το σώμα του σε σωστή απόσταση από την ποδιά και τον συγκρατεί παράλληλα στη θέση του στο δυνατό φρενάρισμα, καθώς έχει ελαφρώς ανηφορική κλίση. Ο συνεπιβάτης κάθεται και αυτός άνετα, με τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ να βρίσκονται στις σωστές θέσεις, ωστόσο, αν το βάρος του ξεπερνά το μέσο όρο, θα νιώσει την καμπούρα που σχηματίζει ο σκελετός της σέλας στα οπίσθιά του. Η εν λόγω καμπούρα έχει προβλεφθεί ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί ένα μόνο jet κράνος, αλλά συνολικά ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αρκετά πράγματα και μάλιστα μεγάλου μήκους. Το μόνο αρνητικό που εντόπισα στις μέρες που είχα το GeoRS στα χέρια μου, είναι ο μετρητής βενζίνης. Έχει μικρό μέγεθος, είναι τοποθετημένος χαμηλά στην οθόνη υγρών κρυστάλλων και το γνωστό προειδοποιητικό λαμπάκι απουσιάζει, με αποτέλεσμα να αυξάνει τις πιθανότητες να μείνεις από βενζίνη χωρίς να το καταλάβεις.