LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
RέSει!
Κινητήρας-Μετάδοση: Ιδανική σχέση
Διαβάστηκε από 56864 αναγνώστες
Το μοτέρ και το CVT κιβώτιο αποτελούν δυνατά χαρτιά του Geopolis, με το πρώτο να παρουσιάζεται ιδιαίτερα δυνατό και το δεύτερο να μεταφέρει άμεση την ισχύ στο δρόμο.
Το μοτέρ του γαλλικού μοντέλου προέρχεται από τον μεγάλο ειδικό των scooter, την Piaggio. Το μονοκύλινδρο μηχανικό σύνολο των 244 κ.εκ. εκπλήσσει ευχάριστα τον αναβάτη του με την ισχύ που προσφέρει, αλλά ακόμη περισσότερο με την αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία του. Η συνεργασία του δε με το CVT κιβώτιο είναι υποδειγματική και ακόμη και το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού, κάνει το GeoRS να πετάγεται μπροστά στα φανάρια (ο κλασικός δισταγμός των scooter μέχρι τα 30 χλμ./ώρα εδώ απουσιάζει) και ενίοτε να στέλνει τον τροχό του στο πλάι, στους… παγόδρομους της Αθήνας. Τέλος, η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε ιδιαίτερα λογικά επίπεδα και σε συνδυασμό με το μεγάλο σε χωρητικότητα ρεζερβουάρ, προσφέρει ακτίνα δράσης που ξεπερνά με άνεση τα 200 χλμ.

 
 Δοκιμή: Peugeot GeoRS 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Ολίγον από σπορ
Εργονομία: Σε υψηλά επίπεδα
Αναρτήσεις-Πλαίσιο-Φρένα: Στο ύψος των περιστάσεων
Κινητήρας-Μετάδοση: Ιδανική σχέση
Στο δρόμο: Μεσαίο all-rounder
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ