LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Service: Το μεταχειρισμένο του 15ήμερου
Honda CB600F Hornet του ’06
Διαβάστηκε από 8855 αναγνώστες
Το Hornet είναι ένα μοντέλο που διέγραψε λαμπρή εμπορική πορεία, ειδικά στην υπόλοιπη Ευρώπη, και συνέβαλε σημαντικά στην αναβίωση των μεσαίων γυμνών street. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι και η πιο ολοκληρωμένη της σειράς πριν από την παρουσίαση του μοντέλου που την αντικατέστησε.
Εργονομία: Τυπική Honda
Σε γενικές γραμμές, δεν μπορείς να βρεις κάτι στην εργονομία του Hornet που θα σε προβληματίσει. Τα πάντα βρίσκονται εκεί που πρέπει και το μόνο που ίσως ξενίσει λίγο στην αρχή είναι το μικρό πλάτος του τιμονιού. Από την άλλη, όμως, αυτό το χαρακτηριστικό κάνει τη μοτοσικλέτα πολύ ευέλικτη ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα. Τα μαρσπιέ τοποθετούν τα πόδια του αναβάτη σε άνετες γωνίες, χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα βολέψουν και σε γρήγορη οδήγηση, η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και ανατομική σχεδίαση, ενώ και ο συνεπιβάτης κάθεται αρκετά άνετα για τα δεδομένα της κατηγορίας και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ακόμη και σε σχετικά μακρινές αποστάσεις. Και ποιοτικά, η… πρώην πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας στα μεσαία γυμνά δεν δείχνει να υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ακόμη και αν στο παιχνίδι βάλουμε και πιο σύγχρονες μοτοσικλέτες. Η βαφή τόσο στα πλαστικά όσο και στα μεταλλικά μέρη είναι αρκετά προσεγμένη, όπως άλλωστε και το τελικό τους φινίρισμα και δίνουν την εντύπωση ότι θα παραμείνουν έτσι ακόμη και σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου.
Μοτέρ: Βελούδινο και φιλικό
Ένα μοτέρ που έχει τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα της Honda δεν θα μπορούσε να λείπει από το μεσαίο γυμνό της. Η δύναμη που παράγει είναι αρκετή για να κινήσει μοτοσικλέτα και αναβάτη με γρήγορους ρυθμούς, με τη ροπή (από τις μεσαίες και έπειτα στροφές) και την ελαστικότητα να είναι δύο στοιχεία που το χαρακτηρίζουν. Η συνεργασία του με το κιβώτιο είναι αρκετά καλή, με τις αλλαγές ταχυτήτων στο τελευταίο να γίνονται άκοπα και γρήγορα δίχως να ενοχλούν το πόδι του αναβάτη.
Συμπεριφορά: Για όλα τα γούστα
Στις περισσότερες των συνθηκών, το μικρό Hornet θα τα καταφέρει αρκετά καλά, δηλώνοντας πλήρη… υπακοή στις επιθυμίες του αναβάτη. Μέσα στην πόλη δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα, με το στενό τιμόνι να μην ανακόπτει το ρυθμό ακόμη και σε πυκνή κίνηση και τη σωστή συγκέντρωση των μαζών να δίνει το απαραίτητο αίσθημα ελαφρότητας για να κινηθείς γρήγορα. Τα φρένα, αν και δεν εντυπωσιάζουν με τις προδιαγραφές τους, αποδίδουν αρκετή δύναμη και καλή αίσθηση, ενώ οι αναρτήσεις κάνουν ό,τι μπορούν για να απομακρύνουν τις ανωμαλίες από τη μέση του αναβάτη και το καταφέρνουν σε μεγάλο βαθμό. Στις γρήγορες καμπές του αυτοκινητόδρομου, το Hornet θα συμπεριφερθεί προβλέψιμα ακόμη και στην τελική του. Για να πραγματοποιήσετε όμως ένα ξεκούραστο ταξίδι, οι ταχύτητες θα πρέπει να περιοριστούν περίπου στα 150 χλμ./ώρα. Και σε δρόμο με στροφές το μοντέλο της Honda θα ευχαριστήσει τον αναβάτη του, με τη δύναμη του μοτέρ να έρχεται προοδευτικά και να χαρακτηρίζεται επαρκής για τέτοιες περιστάσεις, ενώ η γενικότερη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας είναι άκρως φιλική και προβλέψιμη.
Συμπέρασμα
Σε αυτή τη μορφή του, το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας αποτελούσε μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας όταν βρισκόταν στην παραγωγή. Δεν ήταν το πιο σπορ ούτε και το πιο άνετο μεσαίο γυμνό. Ωστόσο, κατάφερνε να τα συνδυάζει όλα, όπως μόνο τα μοντέλα της Honda μπορούν, και να δίνει στον αναβάτη του την αίσθηση ότι έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για αυτόν. Σε γενικές γραμμές, αποτελεί μία πρόταση που θα ικανοποιήσει τόσο με τις δυνατότητές της όσο και με τις πρακτικές της προεκτάσεις.
Τι να προσέξετε
Σε γενικές γραμμές, δεν έχουν αναφερθεί μηχανικά προβλήματα για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, πέραν της ηλεκτρονικής που ήταν ευπαθής στις υψηλές θερμοκρασίες και ενίοτε παρέδιδε το πνεύμα. Περιοριστείτε λοιπόν σε έναν προσεκτικό έλεγχο στα περιφερειακά της μοτοσικλέτας και να είστε επιφυλακτικοί αν διακρίνετε αλλαγή στην απόχρωση είτε των πλαστικών είτε των μεταλλικών της μερών.
Τι να αλλάξετε
Η τελική ταχύτητα σε γυμνό μοντέλο δεν χρησιμεύει πολύ, οπότε ένα μεγαλύτερο πίσω γρανάζι θα ζωντανέψει τις επιδόσεις, ενώ μία ψηλότερη ζελατίνα θα κάνει το Hornet πιο ευχάριστο στο ταξίδι, με κόστος όμως στον… αισθητικό τομέα. Τέλος, ένα φαρδύτερο τιμόνι θα δώσει μεγαλύτερο μοχλό σε δρόμο με στροφές και θα βολέψει καλύτερα τους ψηλότερους αναβάτες.
Μίνι ιστορικό
Το Hornet παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1998. Δύο χρόνια αργότερα δέχτηκε και τις πρώτες αλλαγές τόσο στην εμφάνισή του όσο και σε κινητήρα και φρένα (ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι, τακάκια και σωληνάκια αντίστοιχα), αποκτώντας παράλληλα και εμπρός τροχό 17 ιντσών (το πρώτο μοντέλο είχε τον 16άρη του Fireblade εκείνης της εποχής). Η σημαντικότερη ανανέωση ήρθε το 2003. Νέος προβολέας και όργανα, καινούργια εξάτμιση και πλαστικά ουράς, αλλά και ανασχεδιασμένη σέλα και ντεπόζιτο μεγαλύτερης χωρητικότητας, όρισαν την εμφάνιση του Hornet. Και ο κινητήρας είχε δεχτεί επεμβάσεις, με την εισαγωγή και την εξαγωγή να έχουν ανασχεδιαστεί, όπως επίσης οι εκκεντροφόροι και το κουτί του φίλτρου. Διαφορετικό ήταν και το set up στις αναρτήσεις, ενώ εν μέρει είχε ανασχεδιαστεί και το πλαίσιο. Το 2005 ήταν η χρονιά που το Hornet, σε αυτή τη μορφή, δέχτηκε και τις τελευταίες αλλαγές, με την τοποθέτηση του χαρακτηριστικού «χρυσού» USD πιρουνιού και ενός νέου πίνακα οργάνων.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ