Όταν κάτι δεν το κάνεις όμορφο, το κάνεις λειτουργικό
Διαβάστηκε από49215αναγνώστες
Η πρώτη εικόνα του Vivacity δεν θα υγράνει τα μάτια από συγκίνηση και αν και δεν είχα τη δυνατότητα να το διαπιστώσω, μιας και ο κόσμος λιγοστός όπως προανέφερα, δεν νομίζω ότι θα αποτελέσει αιτία να στραφούν τα βλέμματα των περαστικών πάνω του. Οι σχεδιαστικές του επιρροές είναι σαφές ότι έχουν προκύψει από το τμήμα αυτοκινήτου της γαλλικής φίρμας. Η εκκεντρικότητα, λοιπόν, είναι η καλύτερη μονολεκτική περιγραφή της αισθητικής του Vivacity. Οι γωνίες επιβάλλονται καθολικά στις λιγοστές καμπύλες των πλαστικών του, ενώ, αν δεν το ψείριζα στις λεπτομέρειες, θα έπαιρνα όρκο ότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία του.
Καθισμένος στη σέλα του Vivacity και φέρνοντας στο μυαλό τις εξωτερικές του διαστάσεις, το scooter της Peugeot φανερώνει μια ακόμα "αυτοκινητάδικη", έξυπνη φιλοσοφία, αυτή των πολυμορφικών. Η τελευταία κατηγορία των τετράροδων εκμεταλλεύεται τις κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις του οχήματος με τις αντιστρόφως ανάλογες εσωτερικές και τον έξυπνα εκμεταλλεύσιμο εσωτερικό χώρο για αποθήκευση αποσκευών και μικροαντικειμένων. Η εν λόγω φιλοσοφία είναι διάχυτη παντού πάνω στο Vivacity. Η θέση οδήγησης προκαλεί το αίσθημα άνεσης που παρέχουν scooter με σαφώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις από το Vivacity. Θα χρειαστεί να σας έχει προικίσει η φύση με μπόι και να το προσπαθήσετε αρκετά ώστε το τιμόνι και εφόσον είναι τελείως στραμμένο, να ακουμπήσει τα γόνατά σας. Ο χώρος της ποδιάς είναι ιδιαίτερα μεγάλος και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η Peugeot έκανε κάποιες υποχωρήσεις και έτσι στη συγκεκριμένη περιοχή δεν φιλοξενείται κάποιο ντουλαπάκι γρήγορης χρήσης. Το μοναδικό που θα βρείτε στην περιοχή της ποδιάς είναι ο γάντζος για τα ψώνια, όχι όμως μονάχα της ημέρας, αλλά ολάκερου του μήνα, μιας και το επίπεδο πάτωμα υπόσχεται να φιλοξενήσει όλες τις σακούλες του supermarket όσο αμελείς και να είστε με αυτό το σπορ!
Φυσικά, έχοντας ήδη ξεκινήσει τις περιγραφές για ένα από τα δυνατά σημεία της κατασκευής, αυτό των αποθηκευτικών χώρων, δεν γίνεται να μην σταθούμε λίγο παραπάνω και να εξετάσουμε λίγο πιο προσεκτικά το scooter της Peugeot. Όχι, η αρχή δεν θα γίνει κλασικά κάτω από τη σέλα, αλλά από εμπρός και από το ογκώδες ρύγχος του Vivacity.
Στο συγκεκριμένο σημείο και για την ακρίβεια κάτω από αυτό, το γαλλικό scooter αποκαλύπτει έναν ελεύθερο χώρο φόρτωσης (13 λίτρων!), ο οποίος παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς αρκετών αντικειμένων ή ενός χαρτοφύλακα μεγάλων διαστάσεων. Κάτω από τη σέλα και πάλι, το Vivacity αποδεικνύεται γενναιόδωρο, προσφέροντας 22 ολόκληρα λίτρα, ώστε ο αναβάτης του να αποθηκεύσει όσο από το προικιό του δεν μπόρεσε να φιλοξενηθεί μπροστά…
Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει τις αναλογικές και τις ψηφιακές ενδείξεις. Ευανάγνωστος και με όμορφο φωτισμό, δεν θα συγκεντρώσει αρνητικές κριτικές.
Η τετραγωνισμένη λογική στη σχεδίαση του Vivacity γίνεται ακόμα πιο έντονη κοιτώντας την ουρά και τη σχεδίαση των ανάγλυφων φωτιστικών σωμάτων.
Το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον αναβάτη ειναι και πλατύ και μακρύ. Ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο και για το συνεπιβάτη, με το μικρό τμήμα που του αναλογεί και τα ενιαία μαρσπιέ-ποδιά να αποτελούν αφορμή για παράπονα.