H Garelli δημιούργησε το ΧΟ έχοντας στο μυαλό της τους teenager της Ευρώπης, οι οποίοι, πέρα από τρελοί με τη μόδα, βρίσκονται λογικά και πάνω στην… ανάπτυξη. Μη θέλοντας να τους φοβίσει, λοιπόν, τοποθέτησε τη σέλα χαμηλά, έφερε το τιμόνι κοντά και σχετικά ψηλά στον κορμό, καταφέρνοντας παράλληλα να κρατήσει ικανοποιητικό χώρο ανάμεσα σε αυτά τα δύο για τα πόδια του αναβάτη. Το αποτέλεσμα κρίνεται επιτυχημένο και αν ανήκετε και εσείς σε αυτήν την κατηγορία, σίγουρα θα νιώσετε πολύ άνετα πάνω στη σέλα του. Οι ψηλότεροι των αναβατών δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το διαθέσιμο χώρο, ωστόσο, η θέση οδήγησης ίσως να τους ξενίσει λίγο, λόγω της απόστασης του χώρου για τα πόδια από τη σέλα, που είναι σχετικά μικρή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα γόνατά τους να κλείνουν περισσότερο από το επιθυμητό, χωρίς όμως να ενοχλούν. Ο συνεπιβάτης έχει και αυτός στη διάθεσή του αρκετό χώρο για άνετη μετακίνηση στην πόλη, με τη σχάρα που βρίσκεται πίσω του να φέρει και πρακτικές χειρολαβές. Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα έχει μειώσει, αλλά δεν έχει εξαλείψει, τον αποθηκευτικό χώρο που υπάρχει κάτω από το κάθισμα. Εκεί, ο αναβάτης του ιταλικού scooter θα βολέψει με ευκολία ένα κράνος ανοιχτού τύπου, το κινητό του, αλλά και ένα ζευγάρι γάντια, ενώ αν θελήσει να μεταφέρει και ένα αδιάβροχο, θα πρέπει να το τοποθετήσει μέσα στο κράνος.
Πάνω στη σέλα θα φιλοξενηθούν με άνεση δύο άτομα, ακόμη και μεγάλων διαστάσεων. Τα πόδια του συνεπιβάτη πατούν πάνω σε σωστά τοποθετημένα και σταθερά μαρσπιέ που δεν αυξάνουν το πλάτος του scooter. Η σέλα ανοίγει στρέφοντας τον κεντρικό διακόπτη και αριστερά και δεξιά. Από κάτω θα χωρέσει με άνεση ένα jet κράνος και αρκετά μικροπράγματα.