LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Gareli ΧΟ 50
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 69374 αναγνώστες
Ο κινητήρας προσφέρει επιδόσεις που δεν συγκινούν, από την άλλη όμως δεν θα φοβίσουν και κανέναν. Οικονομικός σε κατανάλωση και πολιτισμένος σε λειτουργία.
Είναι μόλις 50 κ.εκ., αερόψυκτος και φιμωμένος. Ο κινητήρας του μοντέλου της Garelli παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος όταν λειτουργεί, ενώ με τον τρόπο που αποδίδει την ισχύ του δεν θα καταφέρει να φοβίσει απολύτως κανέναν. Η μετάδοση φροντίζει ώστε οι εκκινήσεις να γίνονται με απόλυτη προοδευτικότητα, όπως και να ανοίξει το γκάζι ο αναβάτης, ενώ οι ταχύτητες που αναπτύσσει το Xo επαρκούν για τους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης. Ο τρόπος που φτάνει η ισχύς στον πίσω τροχό είναι απόλυτα φιλικός και κάτι μας λέει ότι κόφτης ταχύτητας, τελικό, καρμπιρατέρ, αλλά και μετάδοση, δεν θα μείνουν για πολύ καιρό στη θέση τους, αν το εν λόγω scooter καταλήξει στα χέρια ενός "ατίθασου" 16άρη. Για τον τελευταίο, το "γκάζι" πρέπει να βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με τη μοντέρνα και σπορτίφ εμφάνιση του ΧΟ.

 
 Στιλάτο και σπορτίφ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα
Εργονομία/Χώροι
Φρένα/Αναρτήσεις
Κινητήρας
Οδηγώντας
Για το κλεινόν άστυ
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία
Τα 50άρια της Garelli


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ