Όπως είναι φυσικό, τα δύο παπιά παρακολούθησαν τα βασικά μαθήματα οικονομίας πριν από εσάς, γι´ αυτό και βρίσκονται ήδη στο σημείο της πρακτικής εξάσκησης, ενώ εσείς βρίσκεστε ακόμη πάνω από τα βιβλία. Αυτό, όμως, είναι το προτελευταίο κεφάλαιο και βασίζεται όχι στη θεωρία, αλλά στην πράξη. Υπομονή, λοιπόν, θα έρθει και η ώρα σας. Στην πράξη, τα δύο παπιά κινούνται σε παρόμοια πλαίσια, με σημαντικές όμως διαφορές. Πρώτη και βασικότερη από αυτές είναι η αίσθηση που παρέχουν στο δρόμο. Το Joy R είναι πιο στιβαρό, κάτι που ενισχύεται και από τις επιδόσεις του κινητήρα. Το Crypton, από την άλλη, μοιάζει πιο ανάλαφρο και… μανιτζέβελο, εκμεταλλευόμενο και το κοντό του γρανάζωμα. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το Kawasaki κερδίζει κατά κράτος, εκμεταλλευόμενο τα παραπάνω 15 κ.εκ. του. Διαθέτει περισσότερη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, αν και η διαφορά θα φανεί στις μεγαλύτερες ταχύτητες πιο πολύ. Το Crypton δεν πρόκειται να μείνει πίσω μέσα στην πόλη, εκμεταλλευόμενο τη ροπή του. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα και τα δύο παπιά θα κινηθούν με ευελιξία και δεν θα συναντήσουν αξεπέραστα εμπόδια. Το χαμηλό τους βάρος και το ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού θα επιτρέψουν στους αναβάτες τους να συμπεριλάβουν τις επιτόπιες μανούβρες στις αγαπημένες τους ασχολίες, ενώ η άμεση ανταπόκριση των φρένων θα βγάλει από το μυαλό τους όποια ανησυχία.
Όσον αφορά στις αναρτήσεις, η συμπεριφορά εκείνων του Crypton θα ταλαιπωρήσει ίσως περισσότερο τη μέση του αναβάτη, ο οποίος όμως θα εκτιμήσει τη λειτουργία τους όταν αποφασίσει να κινηθεί πιο γρήγορα.