Τα 600 κυβικά θεωρούνται λίγα πλέον για τη μεσαία κατηγορία γυμνών μοτοσικλετών, που έχει μετακινηθεί μερικές εκατοντάδες κυβικών πιο πάνω. Και οι τρεις μοτοσικλέτες του συγκριτικού εκπληρώνουν με επιτυχία τις απαιτήσεις της κατηγορίας, προσφέροντας "μπούγιο", γυμνό όγκο και επιθετικό design, για να φτιάχνουν αναβάτη και συνεπιβάτη σε κάθε βόλτα. Φυσικά, καμία δεν τα καταφέρνει άριστα στο ταξίδι, μιας και καμία δεν προσφέρει κάλυψη από τον αέρα. Δυνατά σημεία; Πιο άνετο αποδεικνύεται το δικύλινδρο BMW, ελαφρώς πιο sport το FZ8 με καλύτερη αίσθηση, ενώ κάπου ανάμεσα σε αυτά τα δύο βόσκει το Z750, που διαθέτει τον απολαυστικότερο κινητήρα σε χαμηλομεσαίες στροφές και ένα άριστο κιβώτιο. Στα μείον; Το BMW χάνει πόντους στην απόλυτη δύναμη (δικύλινδρο εναντίον τετρακύλινδρων) και στα ακροβατικά, ενώ με τα extra αξεσουάρ, το κόστος του ανεβαίνει πολύ.
Το ασαφές πιρούνι του Z750 δεν το αφήνει να λάμψει στα σφιχτά κομμάτια, ενώ το FZ8, χωρίς να διατίθεται σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, δείχνει low budget σε κάποιες λεπτομέρειες -όργανα, φλας, τελικό, ανυπαρξία ρυθμίσεων στις αναρτήσεις. Τρεις μοτοσικλέτες που δεν θα τρελάνουν τους αναβάτες τους με το γκάζι τους, όπως οι αντίστοιχες των 1.000 κυβικών, θα αποδειχτούν όμως πολύ πιο εύκολες σε καθημερινή χρήση, πολύ πιο φιλικές και πολύ πιο… πασπαρτού.