Η γυναίκα που προσφέρθηκε να μας πει τη γνώμη της για τις σέλες του συνεπιβάτη, είναι η Αγγελίνα Σχίζα, καλή φίλη της φωτογράφου μας. Με ιδιαίτερα μικρή εμπειρία πάνω στη σέλα μιας μοτοσικλέτας, είναι ίσως ο ιδανικός άνθρωπος για να μας δώσει μια φρέσκια, διαφωτιστική άποψη. Τις δοκίμασε υπομονετικά μία-μία, διανύοντας μαζί μας όλα τα χιλιόμετρα του ταξιδιού που κάναμε για τις ανάγκες της φωτογράφησης. BMW: Η σέλα του F800R είναι αρκετά μεγαλύτερη από των άλλων δύο μοτοσικλετών και ενδείκνυται και για πιο μεγαλόσωμους συνεπιβάτες. Επιπρόσθετα, δίνει την αίσθηση ότι είναι τοποθετημένη αρκετά πιο χαμηλά σε σχέση με τις άλλες. Τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες ταχύτητες, είναι άνετη, ενώ δεν θα κουράσει ούτε και σε μεγάλο ταξίδι. Kawasaki: Στο Z750, η σέλα είναι πιο μικρή και λιγότερο άνετη για μεγάλες αποστάσεις. Η παραμονή πάνω της γίνεται ακόμα δυσκολότερη όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Ωστόσο, τα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ, μου δημιούργησαν μια συνολική αίσθηση ασφάλειας και με βοηθούσαν να κρατάω κόντρα και να μην πέφτω ενοχλητικά πάνω στον αναβάτη κατά το φρενάρισμα και την επιτάχυνση. Yamaha: Στο FZ8, η σέλα είναι, καθ´ ύψος και μέγεθος, μια ενδιάμεση κατάσταση, σε σχέση με τις άλλες δύο. Παρόλα αυτά, για ένα μικρόσωμο συνεπιβάτη, ίσως είναι ιδανική, λόγω της θέσης που τοποθετεί το σώμα του σε σχέση με τον αναβάτη, τον οποίον και ενοχλεί όσο λιγότερο γίνεται, μιας και δεν γλιστρά πάνω της τόσο όσο στις σέλες των άλλων μοτοσικλετών του συγκριτικού.