Ελαστικότητα και πολιτισμένη λειτουργία από το μονοκύλινδρο κινητήρα της Minarelli. Μία after market εξάτμιση θα απελευθερώσει μερικά ποθητά αλογάκια παραπάνω.
Αν σας θυμίζει κάτι το μοτέρ που χρησιμοποιεί η Beta για την κίνηση του RR, δεν πέφτετε έξω. Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας προέρχεται από τη Yamaha και συγκεκριμένα τη θυγατρική της, τη Minarelli. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι η γραμμική απόδοση της δύναμης, η πολιτισμένη λειτουργία και η ελαστικότητα που επιδεικνύει. Η δύναμη που παράγει, σίγουρα δεν θα συγκινήσει τον σκληροπυρηνικό εντουρά. Στόχος του όμως δεν είναι αυτός, αλλά εκείνος που θέλει να κάνει τα πρώτα του βήματα στο συγκεκριμένο χώρο. Για να πάρετε το καλύτερο από αυτό το μικρό μοτέρ δεν έχετε παρά να κολλήσετε το γκάζι στο στοπ, αφού στις υψηλές στροφές καταφέρνει να αποδίδει ικανοποιητική ισχύ. Χαμηλά, όπως είπαμε και νωρίτερα, θα σας ανταμείψει με την ελαστικότητα που τον διακρίνει. Η συνεργασία του με το κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ καλή, με το τελευταίο να είναι γλυκό στη λειτουργία του και να μη βγάζει ανεπιθύμητες νεκρές.