Μειονέκτημα αποτελεί το κλείδωμα της μοτοσικλέτας, που βρίσκεται στο λαιμό και όχι στον κεντρικό διακόπτη. Εδώ χρειάζεται βελτίωση.
Ω, ρε, μια σέλα! Στο Θεό! Ναι, είναι τόσο ψηλή, συγκεκριμένα στα 930 χιλιοστά. Οι κοντοί αναβάτες θα πρέπει να επιστρατεύσουν δύναμη και εμπειρία για να τα βγάλουν πέρα σε απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές.
Ωστόσο, το ύψος της μοτοσικλέτας, που εν μέρει προέρχεται και από τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, ταυτόχρονα σημαίνει και πολύ καλή συμπεριφορά σε διαδρομές enduro -και αυτό δεν είναι αστείο. Τώρα, όσον αφορά στην άνεση της σέλας… χμ. Αγωνιάρικη μέχρι εκεί που δεν πάει.
Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ σκληρή και όποιος αντέξει. Καλή για μικρές βόλτες, άριστη για χρήση στο χώμα, ενώ ο συνεπιβάτης θα στενάξει αν η βόλτα διαρκέσει πάνω από εικοσάλεπτο. Το τιμόνι είναι ψηλό, με σωστές, επιθετικές γωνίες, ενώ ο αναβάτης τοποθετείται σε πολεμική στάση, που προσφέρει άριστο έλεγχο της μοτοσικλέτας. Ας δούμε όμως ορισμένες παραχωρήσεις που θα πρέπει να κάνει με ευχαρίστηση ο εκκολαπτόμενος εντουράς, καβάλα στο TE. Διακόπτης ασφαλείας στο σταντ δεν υπάρχει και έτσι το TE 125 παίρνει μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο. Η τάπα στο ρεζερβουάρ δεν κλειδώνει ούτε έχει μεντεσέ. Το σταντ έχει ελατήριο που το κρατάει κλειστό και ως εκ τούτου χρειάζεται προσοχή από τον αναβάτη όταν στήνει όρθια τη μοτοσικλέτα. Τουλάχιστον, την κρατάει στο σωστό ύψος, ούτε πολύ όρθια ούτε πλαγιασμένη. Η κόρνα είναι ασθενική, ενώ αλγεινή εντύπωση προκαλεί η παλαιού τύπου, δύσχρηστη κλειδαριά τιμονιού, που βρίσκεται στο λαιμό. Πάντως, ανοίγει με το ίδιο κλειδί του κεντρικού διακόπτη. Τέλος, μία λειτουργική πινελιά που θα ενοχλήσει και στο χώμα είναι το γεγονός ότι το τιμόνι κόβει αρκετά, αλλά όχι όσο περιμένεις, και θέλει προσαρμογή.