Δυνατό το δισκόφρενο της Brembo μπροστά και με πολύ καλή αίσθηση. Θα μπλοκάρει μόνο αν το επιθυμήσει ο αναβάτης.
Το ικανότατο πλαίσιο και οι αξιόμαχες αναρτήσεις (ανάποδο πιρούνι μπροστά στα 40 χιλιοστά, παρακαλώ) δημιουργούν ένα από τα καλύτερα μοτοσικλετάκια για εισαγωγή με αξιώσεις στο χώρο του enduro. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μεγάλες και αυτές που χρειάζεσαι σε χωμάτινη χρήση. Η πληροφόρηση του αναβάτη είναι πολύ καλή, με λογικές παραχωρήσεις, σε σχέση με ακριβότερα και πιο ποιοτικά πακέτα μεγαλύτερων σε κυβικά μοτοσικλετών. Ρυθμίσεις δεν υπάρχουν, εκτός από την προφόρτιση στο πίσω ελατήριο, αν και η λειτουργία τους είναι τόσο καλή που δεν θα τις αναζητήσετε. Η γεωμετρία του TE 125 είναι πραγματικό ξυράφι και σε συνδυασμό με το πολύ μικρό βάρος των 117 στεγνών κιλών, το καθιστά απίστευτα ευέλικτο. Η μοτοσικλέτα πραγματικά βουτάει δίχως αύριο στις στροφές και δύσκολα θα σας κουράσει, ακόμα και στα πιο σφιχτά κομμάτια. Τα δύο δισκόφρενα είναι πραγματικά δυνατά και με καλή αίσθηση. Θα κάνετε rolling endo στην άσφαλτο με το μπροστινό και θα ελέγξετε τη σούζα με το πίσω, ακόμα και αν φοράτε μπότες enduro. Ταυτόχρονα, στο χώμα δεν θα μπλοκάρουν εύκολα τους τροχούς, εκτός αν το θελήσετε.