Ο κινητήρας της Minarelli είναι τετράχρονος και αποδίδει 15 ίππους στις 9.000 στροφές. Θέλει δούλεμα ψηλά, όπου και εντυπωσιάζει.
Η απόδοση του γνωστού κινητήρα της Minarelli -που πλέον κινεί μια στρατιά από τετράχρονα 125- είναι χλιαρή στις χαμηλές στροφές, ενώ οι ρυθμίσεις του καρμπιρατέρ μεταφράζονται και σε ένα ελαφρύ μπούκωμα στις αρχικές στροφές. Θέλει καλό ζέσταμα (το τσοκ βρίσκεται στο τιμόνι) και όταν ζεσταθεί θέλει δούλεμα σε μεσαίες-ψηλές στροφές για να αποκτήσει ο αναβάτης πρόσβαση και στους 15 ίππους. Όταν όμως φτάσετε στις μεσαίες και ψηλές στροφές (πατινάρετε και λίγο αν είστε βιαστικοί, ο καλός συμπλέκτης δείχνει ανθεκτικός), ο κινητήρας έχει αρκετή δύναμη, ακόμα και για να σπινάρει τον πίσω τροχό ελαφρά, στις κατάλληλες συνθήκες. Φυσικά, για κάθετες ανηφόρες, εννοείται ότι χρειάζεστε φόρα και να προσέχετε να μη βγει ο κινητήρας από την καλή του περιοχή. Με τη χρήση του συμπλέκτη, με πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο, το TE 125 θα σηκώσει τον μπροστινό του τροχό, ώστε να "καθαρίσετε" όποιο εμπόδιο σάς κόβει το δρόμο -απαραίτητο χαρακτηριστικό για real χρήση enduro. Για τον ήχο, τώρα, τι να πούμε. Βαρύ, βαθύ μουγκρητό από την εξάτμιση, που σε ψαρώνει πειστικά ότι πρόκειται για μεγάλο τετράχρονο! Εδώ που τα λέμε, δύσκολα λες τον ήχο αυτό "νόμιμο", μιας και αν ανοίξεις το γκάζι σε κανένα σοκάκι, θα σε κυνηγήσει όλη η γειτονιά. Δείξτε λοιπόν το κοινωνικό σας πρόσωπο και μη στροφάρετε το μοτέρ στις 10.000 στροφές σε ήσυχα στενά.