Οι αναρτήσεις είναι άνετες
και μαλακές, δεν πρόκειται, όμως,
να διαμαρτυρηθούν κάτω από πίεση, όταν το Typhoon βρίσκεται στη στροφή.
Ο εξοπλισμός του Typhoon στους τομείς της πέδησης και των αναρτήσεων δεν πρόκειται να εντυπωσιάσει, πρόκειται όμως για εξοπλισμό που διατηρεί χαμηλά το κόστος κατασκευής του scooter και τα καταφέρνει μια χαρά στη δουλειά που έχει αναλάβει.
Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν δίσκο 220 χιλ. με πλευστή διπίστονη δαγκάνα. Αυτό είναι και το εντυπωσιακότερο σημείο του εξοπλισμού του Typhoon. Πίσω, από την άλλη, συναντάμε ένα οικονομικό αλλά αποτελεσματικό ταμπούρο140 χλστ. Η ισχύς και στα δύο φρένα είναι αρκετή, αλλά θα υπάρξουν κάποια παράπονα από την ιδιαίτερα μαλακή αίσθηση που αφήνουν οι μανέτες. Η λειτουργία τους είναι γραμμική και το αρχικό δάγκωμα είναι μάλλον χλιαρό. Με λίγη εξάσκηση, τέλος, θα έρθουν και κάποια ελεγχόμενα μπλοκαρίσματα του τροχού, κάτι που δύσκολα θα συμβεί απρόκλητα.
Και οι αναρτήσεις βρίσκονται εκεί όχι για να προσφέρουν κάτι εξαιρετικό, αλλά για να κάνουν τη δουλειά τους. Ποια είναι αυτή; Άνετη και ασφαλής κίνηση στην πόλη. Δεν είναι ούτε πολύ σκληρές ούτε μαλακές και απλά "μαλακώνουν" την συχνότατη επαφή των τροχών του
scooter με τις λακκούβες της πόλης. Επιπλέον, επιτρέπουν σχετικά μεγάλα περιθώρια κλίσης στο Typhoon. Στην περίπτωση αυτή, σημαντική είναι και η συμβολή του νέου πλαισίου, ούτως ώστε το Typhoon να είναι προβλέψιμο υπό κλίση και να μην επιφυλάσσει άσχημες εκπλήξεις στον αναβάτη του.