Κατά τα ψέματα. Η δύναμη ενός 450 motocross είναι υπερβολική ακόμα και για έναν επαγγελματία αναβάτη, όπως έχει δηλώσει και ο Ricky Carmichael. Πόσο μάλλον για ένα μέσο αναβάτη. Απ´ την άλλη, τα 250 motocross είναι σαφώς πιο εύκολα στην οδήγηση, αλλά τους λείπει αυτό το κάτι παραπάνω.
Εδώ έρχεται το 350 SX-F, για να παντρέψει αυτούς τους δύο κόσμους, να γεμίσει το κενό. Η δύναμή του είναι γραμμική, όχι όμως υπερβολική όπως των 450 κ.εκ., και στροφάρει μέχρι τις 13.000 σ.α.λ.! Δεν προσπαθήσαμε να το φτάσουμε ως εκεί και επί της ουσίας, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Διαθέτει άφθονη ροπή χαμηλά, με γεμάτες μεσαίες που κάνουν τη μοτοσικλέτα να επιταχύνει απολαυστικά.
Ομαλή, αλλά πλούσια δύναμη, σε συνδυασμό με πολύ καλή λειτουργία αναρτήσεων και πιο ελαφριά αίσθηση από τα 450άρια. Το 350 SX-F θέτει νέα στάνταρ στην ΜΧ1.
Στις στροφές μπαίνει με ακρίβεια και ακολουθεί τη γραμμή που έχεις επιλέξει χωρίς πρόβλημα. Λόγω μικρότερης στροφορμής συγκριτικά με ένα 450άρι, επηρεάζεται λιγότερο στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού και χαλάει λιγότερο το ρυθμό σου. Παράλληλα, έχει σαφώς ελαφρύτερη αίσθηση, χωρίς όμως να συγκρίνεται με ενός motocross 250 τετράχρονου.
Ο ψεκασμός λειτουργεί άψογα, δεν μπουκώνει στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού και στέλνει όσο καύσιμο μείγμα χρειάζεται ο κινητήρας, δίχως να επηρεάζεται από υψόμετρο και υγρασία.
Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της ΚΤΜ, έτσι και στο 350 SX-F, τα φρένα του είναι μαγικά! Πολύ δυνατά, με φοβερή αίσθηση. Δύσκολα θα συγκριθούν με άλλα φρένα παραγωγής.