Το πλαίσιο του 450 EXC είναι ατσάλινο, με μονή κεντρική δοκό και οβάλ σχήματος σωλήνες. Αγκαλιάζει τον κινητήρα, προστατεύοντάς τον από βράχια, κ.λπ. Η γεωμετρία και η στιβαρή κατασκευή του συμβάλλουν στη σταθερότητα του ΚΤΜ στις υψηλές ταχύτητες, ενώ παράλληλα χαρίζουν μεγάλη ευελιξία κατά την οδήγηση σε μονοπάτια και πιο κλειστές διαδρομές.
Οι αναρτήσεις είναι της θυγατρικής WP, εταιρείας που εδώ και χρόνια εξοπλίζει την ΚΤΜ. Το πιρούνι είναι 48 χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο. Μαλακό, με προοδευτική λειτουργία, αποσβένει τις ανωμαλίες αποτελεσματικά.
Βυθίζεται αρκετά σε γρήγορη οδήγηση, αλλά κρατάει ξεκούραστα τα χέρια του αναβάτη από τους κραδασμούς, ενώ μόνο σε μεγάλα άλματα τύπου ΜΧ θα τερματίσει. Πολύ καλή η λειτουργία και στο αμορτισέρ, που δεν χρησιμοποιεί μοχλισμό, αλλά εδράζεται κατ´ ευθείαν στο ψαλίδι, με το όφελος της αυξημένης απόστασής του από το έδαφος.
Και αυτό είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, όσο και να το ταλαιπωρήσαμε σε βράχια, λακκούβες και μικρά άλματα, δεν μας προβλημάτισε πουθενά -αντιθέτως, λειτουργούσε πολύ καλά.
Το φρένο της Brembo είναι δυνατό, με άριστη αίσθηση και χωρίς να χάνει σε απόδοση στη σκληρή χρήση.
Πανίσχυρο το χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, συμβάλλει στη σταθερότητα της μοτοσικλέτας. Διακρίνεται η βάση του σταντ, ενισχυμένη συγκριτικά με των προηγούμενων μοντέλων που έπασχαν σε αυτόν τον τομέα.
Προοδευτικό στη λειτουργία του το PDS αμορτισέρ της WP. Αποσβένει πάρα πολύ καλά τις ανωμαλίες και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.
Η ΚΤΜ έχει υιοθετήσει εδώ και λίγα χρόνια την τάπα μισής στροφής για το ρεζερβουάρ καυσίμου. Έξυπνη πατέντα, για γρήγορο ανεφοδιασμό.
Σκληρό όσο χρειάζεται το αφρώδες της σέλας, με αντιολισθητικό υλικό. Όμορφα τα νέα γραφικά του EXC, με μοντέρνες γραμμές στα πλαστικά.