LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Dinli Centhor 700 4x4
Επιλογές
Διαβάστηκε από 65301 αναγνώστες
Διαλέξτε την έκδοση που προτιμάτε
Βλέπετε, υπάρχουν αρκετές εκδόσεις του Centhor και αρκετά επίσημα αξεσουάρ, που μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε, για να κάνετε το δικό σας Centhor μοναδικό. Η έκδοση που είχαμε για δοκιμή ήταν αυτή με το καρμπιρατέρ και με την μπαγκαζιέρα. Υπάρχει ακόμα και η έκδοση με τον ψεκασμό, ενώ αντί για μπαγκαζιέρα (που κοστίζει 199 ευρώ), μπορεί να τοποθετηθεί πλάτη συνεπιβάτη. Απλώς, δεν μπορείς να έχεις και τα δύο μαζί. Ή μπαγκαζιέρα θα φοράς ή πλάτη. Και για όσους αγαπούν τα λούσα και τις ανέσεις, υπάρχει η έξτρα-μεγάλη έκδοση "long", που διαθέτει μεταξόνιο μεγαλύτερο από της normal έκδοσης κατά 18 εκατοστά. Με αυτά τα 18 εκατοστά, η σέλα του συνεπιβάτη μεγαλώνει και άλλο και τα μαρσπιέ που πατάει γίνονται πραγματικά τεράστια. Ίσως η καλύτερη περίπτωση για να κάνετε extreme τουρισμό και στα πιο απάτητα όρη, κομπλέ, με τη συμβία και τα συμπράγκαλά σας.
Πίσω τώρα στην έκδοση της δοκιμής, είχε έρθει κομπλέ με λαχταριστές μαύρες ζάντες και με τα πανάξια ελαστικά BigHorn της Maxxis (κοστίζουν 200 ευρώ), τα οποία είναι εκπληκτικά σε χώμα και λάσπη, αν και τα μεγάλα τους τακούνια κάνουν πολύ θόρυβο στην άσφαλτο. Τι να κάνουμε. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Αυτό που μας έκανε τεράστια εντύπωση είναι το γεγονός ότι η Dinli δίνει, ως έξτρα, ηλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού, όπως δίνουν πλέον σχεδόν όλες οι σοβαρές εταιρείες (Honda, Yamaha, Suzuki, Arctic Cat, Polaris, Can-Am) στα κορυφαία τους ATV. Το σύστημα EPS (Electric Power steering) κοστίζει 599 ευρώ και μάλιστα, απ´ ό,τι μάθαμε, ο προμηθευτής του είναι εκείνος που προτιμούν και οι έτεροι κατασκευαστές.
¶ριστη πληροφόρηση και πολύ καλή οθόνη από το ψηφιακό όργανο του Centhor. Ταχύμετρο, στροφόμετρο, σχέση κιβωτίου και πολλά άλλα.
Γιγάντια σχάρα, πάνω στην οποία κάθεται -αν θέλετε- και μια τεράστια μπαγκαζιέρα, που ανοίγει-κλείνει εύκολα και χωράει ένα κάρο πράγματα.
Λεβιές σχέσεων κιβωτίου με υλικό που θυμίζει ανθρακόνημα. Πολύ καλή ποιότητα, ενώ βλέπουμε και τη θέση Parking (υπάρχει και έξτρα λεβιές).
Καλή η πρόβλεψη της Dinli για την αστική χρήση που θα κάνουν οι πελάτες της στο Centhor. Τάπα ρεζερβουάρ, τιμόνι και σέλα κλειδώνουν.
Υπέροχες οι μαύρες 12άρες ζάντες, ακόμα καλύτερα τα ακριβά (200 ευρώ η τετράδα) ελαστικά BigHorn της Maxxis με τα μεγάλα τακούνια.
Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (IRS) για κορυφαία συμπεριφορά σε δύσκολα κομμάτια. Κοτσαδόρος για έλξη έως 600 κιλών και γρασαδόροι.

 
 Το μέλλον της Dinli, τώρα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επιλογές
Πρώτες εντυπώσεις
Στην άσφαλτο
Στο χώμα
Συμπέρασμα
Dinli: Ιστορικό
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ