Θα έρθει στους δύο τροχούς, αν το κυνηγήσετε, και μάλιστα πολύ ελεγχόμενα. Αν δεν το θέλετε, τότε θα παραμείνει καρφωμένο στα 4.
Ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση, για όσους αρέσκονται σε σούμες. Στα 8.299 ευρώ παίρνετε το Centhor 700 4x4 στην έκδοση με το καρμπιρατέρ -με τριακόσια ευρώ περισσότερα παίρνετε το ψεκαστό. Σε αυτήν την τιμή, κάνετε δικό σας ένα μεγάλο σε χώρους και κυβικά ATV, με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τεράστιες δυνατότητες στο χώμα και εξοπλισμό αντάξιο ενός βασιλιά (4x4, High-Low, IRS, μπλοκέ διαφορικό, εργάτη, κοτσαδόρο, κλειδώματα, γιγάντια σέλα, σχάρες, μπαγκαζιέρα, ποδιές, προφυλακτήρα, μεταλλικό χρώμα, ψηφιακό όργανο, κ.λπ.). Και μην ξεχνάτε το επίσημο αξεσουάρ EPS, που θα κάνει το τιμόνι πούπουλο στο 4x4. Μόνο οι εραστές της απόλυτης δύναμης ίσως εκφράσουν μικρά παράπονα. Όμως, όπως είπαμε, ποτέ δεν θα χρειαστείτε περισσότερο γκάζι για να ανεβείτε εκείνη την κάθετη ανηφόρα που σας μπήκε στο μάτι, ενώ η ηλεκτρική απόδοση της δύναμης είναι για σεμινάριο σε σκληρή χρήση 4x4. Συγχαρητήρια λοιπόν στους τεχνικούς της Dinli, που κατάφεραν με την πρώτη να ξεφύγουν από τα μικρά κυβικά, παρουσιάζοντας ένα εκπληκτικά καλό, μεγάλο γουρούνι, που αξίζει την προσοχή σας.