Oι δύο κινητήρες μπορούν να συνεργαστούν και να αυξήσουν τις επιδόσεις του MP3 Hybrid.
Όπως ανέφερα παραπάνω, το MP3 Hybrid διαθέτει δύο κινητήρες: ένα θερμικό και έναν ηλεκτρικό. Ο θερμικός είναι ο γνωστός Quasar των 278 κ.εκ., μονοκύλινδρος, με ισχύ 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 2,8 kgm στις 3.500 σ.α.λ. Όπως μάλλον διαπίστωσαν ήδη οι πιο προσεκτικοί, οι επιδόσεις που αναγράφονται παραπάνω είναι ελαφρά αυξημένες(συν 30% σύμφωνα με την Piaggio) σε σύγκριση με αυτές ενός απλού MP3. Αυτό συμβαίνει χάρη στην εμπλοκή του ηλεκτροκινητήρα στις επιδόσεις του θερμικού. Περισσότερα, όμως, παρακάτω. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, από την άλλη, έχει ισχύ 2,6 kW και ροπή 1,5 kgm. Τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία βρίσκεται κάτω από τη σέλα και ψύχεται με αέρα. Οι δύο κινητήρες μπορούν να λειτουργούν είτε μόνοι είτε συνεργαζόμενοι. Εκεί οφείλονται και οι ελαφρώς αυξημένες επιδόσεις του θερμικού. Αναλυτικότερα, όταν το MP3 λειτουργεί στο mode Hybrid Power, ο θερμικός κινητήρας κινεί το scooter, ενώ ο ηλεκτρικός υποβοηθά, αυξάνοντας τις επιδόσεις του.