Το νέο MP3 300 LΤ Hybrid, λοιπόν, προσφέρε πολλά νέα στον αναβάτη του στοιχεία, που οπωσδήποτε δικαιολογούν την "τσιμπημένη" για την κατηγορία τιμή των 8.600 ευρώ. Το μεγάλο ερώτημα, όμως, είναι: τα χρειάζεται όλα αυτά ο Έλληνας αναβάτης; Η απάντηση διαθέτει δύο σκέλη. Πρώτον, ο Έλληνας κάτοχος του MP3 300 LT Hybrid είναι κατάφορα αδικημένος σε σχέση με έναν Ευρωπαίο, όσον αφορά στα νομικά οφέλη. Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού δικύκλου μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε επιλεγμένους πεζόδρομους ή συνοικίες όπου τα συμβατικά οχήματα απαγορεύονται. Επιπλέον, πληρώνει μειωμένα τέλη κυκλοφορίας. Στην Ελλάδα, όμως, δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να ευνοεί τον αναβάτη ενός ηλεκτρικού (ή υβριδικού στην περίπτωσή μας) δικύκλου. Ακόμη και τα πολυδιαφημισμένα "πράσινα τέλη" που θα ισχύσουν από το 2012, αφορούν μόνο στα αυτοκίνητα και όχι στο MP3. Από την άλλη, βέβαια, υπάρχει και δεύτερο σκέλος, αυτό της οικονομίας. Η χρήση του ηλεκτροκινητήρα σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να μειώσει σε μεγάλο βαθμό την κατανάλωση καυσίμου, ενώ και οι αυξημένες επιδόσεις του Hybrid είναι προσφορά του ηλεκτρισμού και όχι της βενζίνης. Σημασία, πάντως, έχει το γεγονός ότι το MP3 300 LT Hybrid αποτελεί ένα επιτυχημένο πείραμα από πλευράς Piaggio, κάτι που σημαίνει ότι θα δούμε πολλά παρόμοια μοντέλα στο μέλλον, το οποίο ελπίζω ότι θα είναι πιο πράσινο (και νομικά κατοχυρωμένο) και στη χώρα μας.