Η αλλαγή ανάμεσα στα τέσσερα modes γίνεται από αυτό εδώ το κουμπί.
Σίγουρα οι επιλογές οδήγησης που δίνει το MP3 Hybrid είναι λίγο-πολύ χρήσιμες σε αρκετούς αναβάτες, ωστόσο, η αλλαγή από το ένα mode στο άλλο δεν ενδείκνυται να γίνεται εν κινήσει. Η όλη διαδικασία έχει ως εξής: για να αλλάξετε, π.χ., από το Hybrid Power στο Hybrid Charge, πρέπει να πατήσετε μία φορά το κουμπί δίπλα στη μίζα. Όταν δείτε στο ταμπλό να αναβοσβήνει το mode που επιθυμείτε, πρέπει να ξαναπατήσετε το κουμπί παρατεταμένα, ώστε να μπει το συγκεκριμένο mode. Ακούγεται απλό, αλλά δεν είναι και τόσο όταν οδηγείτε. Πάντως, ιδιαίτερα θετικό σε αυτόν τον τομέα είναι η μη γραμμική εναλλαγή των modes στο ταμπλό. Για παράδειγμα, μπορεί το Electric να βρίσκεται τρίτο στη σειρά, ωστόσο, αν έχετε το (τέταρτο στη σειρά) Electric Reverse, δεν χρειάζεται να πατήσετε τρεις φορές το κουμπί -το σύστημα θα παρουσιάσει πρώτα το πιο σχετικό mode.
Στα υπόλοιπα θέματα, η εργονομία βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα ενός MP3. Θυμίζω ότι με λίγη εξάσκηση στο κλείδωμα-ξεκλείδωμα των αναρτήσεων μπορείτε να μην ξαναπατήσετε ποτέ ξανά στην άσφαλτο, καθώς και ότι ο συνδυασμός του κλειδώματος με το χειρόφρενο θα σας κάνει να ξεχάσετε ότι τα scooter έχουν κεντρικό σταντ.