Το να δώσεις σε ένα από τα μοντέλα σου το όνομα της γρηγορότερης ταχυδρομικής υπηρεσίας στον κόσμο, κερδίζει σίγουρα τις εντυπώσεις, ενέχει όμως και μεγάλες ευθύνες, τις οποίες αν δεν αναλάβει το μοντέλο αυτό με επιτυχία, όχι μόνο θα σταματήσει να εντυπωσιάζει, αλλά θα γίνει και περίγελος.
Για αυτό το λόγο, κάθε εταιρεία θα πρέπει να είναι προσεκτική. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, το όνομα Outlook σε ένα φορτηγό που κολλάει συνεχώς στην κίνηση και δεν μπορεί να μανουβράρει στο κέντρο της πόλης. Ή σε ένα scooter χαλαρό, με μικρούς τροχούς, που δεν του επιτρέπουν να καβαλήσει έστω ένα πεζοδρόμιο.
Είναι σίγουρα μεγάλη ευθύνη και είναι απαραίτητη μια σειρά χαρακτηριστικών που θα δικαιώσει ένα τέτοιο όνομα και θα δικαιολογήσει τη ριψοκίνδυνη απόφαση της Keeway.
Πάντως, το Outlook μοιάζει να μην επηρεάζεται από την ευθύνη αυτή που το βαραίνει. Το όνομά του φέρνει απαιτητικούς συνειρμούς στο νου, ωστόσο, το scooter της Keeway μοιάζει να αδιαφορεί για όσα συνεπάγονται οι συνειρμοί αυτοί.
Ίσως γιατί όλα αυτά που οι γύρω του περιμένουν από αυτό να κάνει, αποτελούν χαρακτηριστικά του εκ γενετής. Μαζεμένες διαστάσεις, ικανοποιητικές επιδόσεις, ευελιξία και πρακτικότητα αποτελούν κάποια από τα χαρακτηριστικά του Outlook, που του δίνουν τη δυνατότητα να προβάλλει το όνομά του με καμάρι.
Ευχαριστούμε το κατάστημα του κ. Λεωνίδα Μπάρδη
(Λ. Μεσογείων 436, τηλ: 210-6009954) για την παραχώρηση του μοντέλου της δοκιμής.