Η λειτουργία των φρένων είναι ισχυρή και ικανοποιητική, ωστόσο, υπολείπεται σημαντικά σε αίσθηση.
Η ευελιξία του Outlook χρωστάει σίγουρα πολλά στις μαζεμένες διαστάσεις και στον κινητήρα, ωστόσο, υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας που ευνοεί τη συμπεριφορά του scooter. Οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις υποστηρίζουν επάξια το scooter στις απότομες ή συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης και δεν θα άφηναν κανένα παράπονο σε αυτόν τον τομέα, ακόμη κι αν μιλούσαμε για ένα πιο sport μοντέλο. To τίμημα της συμπεριφοράς αυτής, όμως, θα έρθει όταν το Outlook κινηθεί σε κακό οδόστρωμα και πέσει σε λακκούβες. Εκεί, η απόσβεση θα γίνει με μάλλον απότομο τρόπο και η μέση του αναβάτη θα ταλαιπωρηθεί. Επιπλέον, η αίσθηση του πιρουνιού δεν θα ικανοποιήσει. Ισχυρό χαρακτήρα δείχνουν και τα φρένα. Η επιβράδυνση ή η ακινητοποίηση θα έρθουν άμεσα και αποφασιστικά. Η δύναμη είναι άφθονη και η συνεργασία των φρένων θα σταματήσει το ελαφρύ scooter, με το μπλοκάρισμα των τροχών να αποτελεί σπάνιο φαινόμενο που θα έρθει είτε κάτω από ακραίες συνθήκες είτε κατά παραγγελία. Η καλή απόδοση των φρένων, όμως, θα χάσει κάποιους πόντους από την ιδιαίτερα μειωμένη και σφιχτή αίσθηση.