O κινητήρας ξεχωρίζει για τη γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του.
Το κινητήριο σύνολο του Outlook είναι ένα ψεκαστό, μονοκύλινδρο, τετράχρονο μοτέρ 150,1 κ.εκ. Η ψύξη του επιτυγχάνεται μέσω του υγρού στοιχείου, ωστόσο, σε αυτό λειτουργεί επικουρικά ένα σύστημα εισαγωγής αέρα, το οποίο εγγυάται ότι η θερμοκρασία του κινητήρα δεν πρόκειται να ανέβει ούτε στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Οι επιδόσεις του Outlook είναι αρκετές για τη γρήγορη μετακίνηση μέσα στην πόλη. Με ισχύ 12,8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 1,3 kgm στις 6.000 σ.α.λ., το Outlook δεν βάζει τα γυαλιά σε όλους τους ανταγωνιστές του, μπορεί όμως να καταταχθεί σε ένα από τα ισχυρότερα της κατηγορίας του. Και οι επιδόσεις αυτές έχουν έναν πρακτικό σύμμαχο, που τις καθιστά υπερπολύτιμες στην πόλη: τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα, η οποία δεν "καίει" τις επιδόσεις αυτές σε ξεσπάσματα, αλλά τις μοιράζει σε όλο το φάσμα του στροφόμετρου.
Ένα αρνητικό σημείο του κινητήρα εντοπίζεται στο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Συγκεκριμένα, αν το scooter είναι κρύο, θα παρατηρηθούν κάποια μικρά μπερδέματα στον ψεκασμό, γρήγορα όμως θα υποχωρήσουν.