Η φετινή σοδειά των μοτοσικλετών είχε απ΄ όλα. Μικρού κυβισμού μοντέλα που μοιάζουν να ξεπήδησαν από τα όνειρα των πιτσιρικάδων, εντυπωσιακά μεγαθήρια με νέες τεχνολογίες, μοντέλα που δεν μπορείς να
κατηγοριοποιήσεις, άγρια SS και naked, πρακτικά street και γενικότερα, ένα τουλάχιστον μοντέλο για κάθε
κατηγορία αναβατών.
Mπορεί, λοιπόν, φέτος οι περισσότερες εταιρείες να μην παρουσίασαν πολλές εντυπωσιακές
μοτοσικλέτες (φυσικά, οι εξαιρέσεις ήταν εκεί για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα),
ωστόσο, στην πλειονότητά τους ενίσχυσαν αποφασιστικά την γκάμα των μοντέλων
τους. Πάντως, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της φετινής σοδειάς ήταν τα πολλά
νέα (όχι ανανεωμένα ή οριακά βελτιωμένα) μοντέλα, τα οποία θα ριχτούν για πρώτη
φορά στη μάχη της αγοράς μέσα στο χρόνο που διανύουμε. Ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν
και “επανεκδόσεις” παλιών γνώριμων (όπως το Honda CBR 600F), προσθήκες μεγαλύτερου
κυβισμού σε ήδη υπάρχουσες σειρές (όπως το Aprilia Dorsoduro 1200) και σε μεγάλο βαθμό
διαφοροποιημένες εκδόσεις (όπως το Kawasaki Z1000SX). Βέβαια, από όλα ξεχωρίζουν
τα δύο πιο εντυπωσιακά μοντέλα του 2011, τα Crossrunner της Honda και K 1600 GT της
BMW. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι το πλήθος (σε σύγκριση με προηγούμενες
χρονιές) των νέων μοτοσικλετών μικρού κυβισμού. Οπωσδήποτε, το 2011 θα είναι μια χρονιά
που θα θυμούνται για καιρό οι πιτσιρικάδες. Και τα Aprilia RS4 125, Honda CΒR 125R και
250R, ΚΤΜ Duke 125 είναι κάποια από τα μοντέλα που θα φροντίσουν για αυτό. Συνολικά,
μπορεί η σοδειά του 2011 να μην άφησε άφωνους τους μοτοσικλετιστές, ωστόσο, δείχνει ότι
είναι ικανή να μας χαρίσει μοντέλα που θα παίξουν μεγάλο ρόλο στα όνειρά μας, αλλά και
στην καθημερινότητά μας.