LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
KTM 1190 RC8 R Red Bull
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 61420 αναγνώστες
Ρυθμίζονται τα πάντα
Αν είχατε διαβάσει το τεστ του
Ταύρος έτοιμος να εφορμήσει. Πάνω του, κορυφαίες λέξεις. Brembo, KTM, Pirelli, Akrapovic, WP. Υπογραφές ποιότητας.
Αυτό το όργανο, αχ αυτό το όργανο. Θέλει manual και χρόνο για να πάρεις από αυτό ό,τι έχει να δώσει, αλλά έχει πολλά να δώσει. Όπως είχαμε γράψει και στο τεστ του RC8 (με το ίδιο όργανο), οι λειτουργίες του ευμεγέθους ψηφιακού πολυόργανου αναλύονται στο owner´s manual, από τη σελίδα 26 έως τη σελίδα… 70! Και χρονόμετρο διαθέτει, που, όπως στα ποδήλατα, σταματά να μετράει όποτε κάνετε στάση και συνεχίζει μόλις ξεκινήσετε πάλι. Και μέση ωριαία ταχύτητα έχει, ενώ μπορείτε να επιλέξετε και race mode για να έχετε ενδείξεις γυρολογίου, max rpm και top speed! Και… φυσικά, επιλέγετε εσείς το νούμερο των στροφών που θέλετε να ανάβει το shift light. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος συμπληρώνεται από τη θερμοκρασία του κινητήρα, ενώ την έλλειψη δείκτη στάθμης βενζίνης αντισταθμίζει το κομπιούτερ του οργάνου, που όταν υπολογίσει ότι σας απομένει ελάχιστη βενζίνη, γεμίζει την οθόνη με μια τεράστια ένδειξη Low Fuel, προβάλλοντας μάλιστα δύο σενάρια για τα χιλιόμετρα που σας απομένουν, ένα για τους "αλαφροχέρηδες" (best case scenario) και ένα για όσους έχουν βαρύ δεξί χέρι (worst case scenario). Επιπρόσθετα, το όργανο διαθέτει πληθώρα από προειδοποιήσεις ασφαλείας, για μπαταρία, για service, για υψηλή θερμοκρασία, για βλάβη σε κάποιο αισθητήρα, για… σχηματισμό πάγου στο οδόστρωμα όταν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3 βαθμούς Κελσίου, κ.λπ. Και ρολόι έχουμε και επιλογή για μίλια ή χιλιόμετρα, μερικούς χιλιομετρητές, κ.ά. Η ζελατίνα, τώρα, είναι πολύ καλή. Ψηλή και πλατιά, σχεδόν τουριστική. Σκύβεις λίγο και κρύβεσαι εντελώς πίσω της! Η φλούδα από… βελανιδιά που έχει για σέλα, άνετη δεν είναι για πολύ, είναι όμως racing και βοηθά τη γρήγορη μετακίνηση του σώματος του αναβάτη.
Πάμε τώρα και σε ένα ακόμη πολύ, μα πάρα πολύ δυνατό σημείο του RC8 R. Πάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα ρυθμίζονται τα πάντα. Κυριολεκτικά. Την φέρνεις στα μέτρα σου. Εντελώς. Η σέλα ρυθμίζεται σε δύο ύψη. Τα κλιπόν με τέσσερις βίδες γίνονται racing ή έρχονται σε θέση sport touring! Ρυθμίζονται ακόμα και τα μαρσπιέ, καθιστώντας περιττό έξοδο την αγορά ενός ακριβού aftermarket ρυθμιζόμενου σετ. Ρυθμίσεις υπάρχουν επίσης στο λεβιέ ταχυτήτων, στο πεντάλ του φρένου, στο ύψος του οπίσθιου μέρους της μοτοσικλέτας (12 χλστ.), ενώ ρυθμίζονται και οι δύο μανέτες στη θέση που επιθυμείς.
Racing παραμετροποίηση που κερδίζει στα σημεία όλους τους αντιπάλους, ενώ παίζει στα ίσα με την παραμετροποίηση του Aprilia RSV4 -χάνει μόνο στη μεταβλητή θέση του κινητήρα πάνω στο πλαίσιο. Τα φώτα τώρα είναι μέτρια, με διασκορπισμένη δέσμη, όπως μέτρια είναι και η κόρνα. Ναι. Λες και θα κορνάρεις στον μπροστινό στην πίστα ή θα του… παίζεις τα φώτα να κάνει στην άκρη.

 
 Εξευγενισμένο κτήνος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ