Όχι μόνο δυνάμωσε, αλλά εξελίχθηκε. Ο V2 εδώ -αντίθετα με την Ducati που τον έχει σε διάταξη 90 μοιρών- είναι στις 75 μοίρες για πιο στενό αποτέλεσμα, ενώ ζυγίζει συνολικά 62 κιλά. Ας δούμε τώρα τη διαφοροποίηση που φέρνει ένα R στο RC8. Με τη διάμετρο να έχει μεγαλώσει από τα 103 χλστ. στα 105 χλστ, τα 1.148 κ.εκ. του RC8 έγιναν 1.195 κ.εκ. Η συμπίεση ανέβηκε από το 12,5 στο 13,5:1, ενώ οι βαλβίδες εισαγωγής είναι από εξωτικό τιτάνιο. Επίσης εξωτική είναι η κατεργασία DLC (Diamond Like
Carbon), που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αντοχή στην τριβή στους εκκεντροφόρους. Η τελική μετάδοση παρέμεινε ίδια. Με τις παραπάνω αλλαγές τώρα, η ιπποδύναμη αυξήθηκε από τους 155 ίππους/10.000 σ.α.λ. στους 170 ίππους/10.250 σ.α.λ. Επιπλέον, τονώθηκε η ήδη σεβαστή ιπποδύναμη, σχεδόν μισό κιλό.
Έτσι, το R διαθέτει 12,5 κιλά στις -ίδιες με του RC8- 8.000 σ.α.λ. Το μοντέλο της δοκιμής φέρει πιο σκληρά ελατήρια στο συμπλέκτη για καλύτερη μεταφορά της δύναμης, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τον τρόπο σύμπλεξης, μιας και ο συμπλέκτης πιάνει στο τέλος της διαδρομής της μανέτας.