LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
KTM 1190 RC8 R Red Bull
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 61426 αναγνώστες
Δυνάμωσε σε όλη την κλίμακα
Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ένα έργο τέχνης, που αναδεικνύεται και από το έντονο πορτοκαλί του χρώμα. Ζυγίζει μόλις 7,5 κιλά, ενώ ο αναβάτης μπορεί πανεύκολα να αλλάξει το ύψος της μοτοσικλέτας στο πίσω μέρος, κάνοντας τη γεωμετρία πιο νευρική ή πιο αργή, ανάλογα με τα γούστα του. Το κτηνώδες ψαλίδι διαθέτει κέντρα ταχείας αλλαγής τροχού, ώστε να επιτυγχάνονται γρήγορες αλλαγές σε περιβάλλον αγώνα. Το πίσω αμορτισέρ είναι νέο μοντέλο της WP, ειδικά εξελιγμένο για το RC8 R. Διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης σε άπειρες θέσεις, ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς σε 28 θέσεις και ρύθμιση συμπίεσης τόσο για αργές όσο και για γρήγορες ταχύτητες. Μπροστά βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι 43 χλστ., επίσης κατασκευασμένο από την WP. Πλήρως ρυθμιζόμενο, με προφόρτιση ελατηρίου, 28 θέσεις για την απόσβεση επαναφοράς και 32 θέσεις για τη ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης. Κορυφαίες racing επιλογές, δηλαδή, τόσο πίσω όσο και εμπρός, με τελευταίας λέξης τεχνολογία. Σημειώστε ότι εδώ η ΚΤΜ προχώρησε σε αλλαγή ελατηρίων εμπρός και πίσω με μαλακότερα (πίσω κόπηκαν και 5 χλστ. διαδρομής), γεγονός που επενέργησε ευεργετικά στο RC 8 R. Έτσι, η συμπεριφορά του πλέον δεν είναι τόσο άκαμπτη όσο πριν και διαβάζει καλύτερα το κακό οδόστρωμα. Τι διθυραμβικά λόγια να γράψουμε για τα φρένα; Εμπρός βρίσκουμε δύο κτηνώδεις μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, με μονά τακάκια, που πιάνουν σε δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και πάχους 5 χλστ. Έχουμε και ακτινική τρόμπα φρένου, παρακαλώ. Πίσω υπάρχουν μια δαγκάνα δύο εμβόλων πάλι της Brembo και δίσκος 220 χλστ. Για κοιτάξτε και τις ζάντες. Highly exclusive, που λέει και η ΚΤΜ. Σφυρήλατες της Marchesini, ελαφρύτερες και ανθεκτικότερες. Μικρότερο, μη αναρτώμενο βάρος; Πάρτε, λοιπόν, ως bonus αυξημένη ευελιξία. Και μιας και μιλήσαμε για αυξημένη ευελιξία, μάθετε ότι για το στόχο αυτό συνεργάζεται και το μικρότερο κατά 5 χλστ. μεταξόνιο -στα 1.430 χλστ. για το "απλό" RC8 και στα 1.425 χλστ. για το R. Τελευταία παράμετρος που διαφέρει από του RC8, το ίχνος, το οποίο από τα 91 χλστ. μεγάλωσε στα 97 χλστ.
Αν είχατε διαβάσει το τεστ του
Σκέψου τι γίνεται όταν η ΚΤΜ αποφασίζει να τελειοποιήσει το project RC8, βελτιώνοντάς το καίρια παντού και χαρίζοντάς του ένα "R".

Αν είχατε διαβάσει το τεστ του
Ακτινικές δαγκάνες της Brembo, σφυρήλατες ζάντες της Marchesini, ανθρακόνημα στο μπροστινό φτερό, WP ανάποδο πιρούνι.

Αν είχατε διαβάσει το τεστ του
Ο κινητήρας δυνάμωσε, κερδίζοντας μισό κιλό ροπής και 15 άλογα σε σχέση με του RC8. Έχουμε και αγωνιστικό κιτ με 10 ακόμη αλογάκια.

Αν είχατε διαβάσει το τεστ του
Τεράστιο, στιβαρό ψαλίδι, ελαστικά μαλακά Supercorsa SP και οι πολύ έξυπνες "στραβές" βαλβίδες για εύκολη πλήρωση των ελαστικών με αέρα.

 
 Εξευγενισμένο κτήνος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ