LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda SH 300i ABS Top Box
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 93846 αναγνώστες
Υψηλών προδιαγραφών
Ο εχθρός του καλού είναι φυσικά το καλύτερο. Αν το πούμε όμως αυτό για το ανανεωμένο SH, τότε σίγουρα αδικούμε το προηγούμενο μοντέλο που ήταν το κορυφαίο στην κατηγορία των 300 κ.εκ. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση, μήπως έχουμε να κάνουμε με τον εχθρό του καλύτερου που είναι το τέλειο;
Η αίσθηση της ασφάλειας είναι το πρώτο πράγμα που νιώθει ο αναβάτης στη σέλα του ανανεωμένου SH. Πραγματικά, δεν ένιωσα ούτε μία φορά ότι κινδυνεύω και όσο γρήγορα και να πήγαινα μέσα στην πόλη, τα πάντα γίνονταν με έναν απόλυτα καθησυχαστικό τρόπο. Το scooter, μου έδινε όλη την ευχέρεια να συγκεντρωθώ στην οδήγηση και να παρατηρώ κάθε κατάσταση που μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι επικίνδυνο. Παράλληλα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, μου επέτρεπαν να τρυπώσω και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου.
Ο εχθρός του καλού είναι φυσικά το καλύτερο. Αν το πούμε όμως αυτό για το ανανεωμένο SH, τότε σίγουρα αδικούμε το προηγούμενο μοντέλο που ήταν το κορυφαίο στην κατηγορία των 300 κ.εκ. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση, μήπως έχουμε να κάνουμε με τον εχθρό του καλύτερου που είναι το τέλειο;
Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. To νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone, που δείχνουν να έχουν πολύ καλή σχέση με τους γυαλισμένους δρόμους της πόλης. Οι τροχοί δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση για τα επίπεδα της πρόσφυσης και ο ρυθμός θα πρέπει να ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα για να διαμαρτυρηθεί το SH. Στην εθνική, κινούμενος με 140 στο κοντέρ, νιώθεις τα πόδια σου αρκετά εκτεθειμένα, λόγω της περιδίνησης που δημιουργείται μεταξύ ποδιάς και σέλας. Από το στήθος και πάνω, είσαι επίσης εκτεθειμένος. Υποσυνείδητα γέρνεις τον κορμό σου μπροστά για να αντισταθμίσεις την πίεση του αέρα και βρίσκεις τον εαυτό σου να κάθεται σε μια απόλυτα φυσιολογική και συνάμα επιθετική στάση, με τους καθρέπτες να βρίσκονται ακριβώς εκεί που πρέπει και τη διάθεση για πλήρη επίθεση στα ύψη. Η σταθερότητα του SH δεν κλονίζεται ούτε στην τελική του και το σχετικά κοντό μεταξόνιο υπενθυμίζει με θετικό τρόπο την ύπαρξή του μόνο όταν προσπαθήσεις να αλλάξεις απότομα κατεύθυνση.

 
 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Χώροι
Φρένα
Κινητήρας
Πλαίσιο/ Αναρτήσεις
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ