Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, δύο από τα κυριότερα νέα στοιχεία της έκδοσης Touring έχουν σκοπό να αυξήσουν αυτούς τους δύο τομείς και το καταφέρνουν καλά. Η μπροστινή σχάρα αυξάνει σίγουρα σημαντικά τις μεταφορικές δυνατότητες της Vespa και δεν παίζει μόνο το ρόλο του όμορφου αξεσουάρ. Υπολογίζοντας και τους υπόλοιπους χώρους (σχάρα πίσω, χώρος κάτω από τη σέλα ικανός να φιλοξενήσει ένα jet κράνος, γάντζος στην ποδιά και αρκετά μεγάλο ντουλαπάκι), μπορούμε εύκολα να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι η GTS 300 Touring έχει τις μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες στην γκάμα των Ιταλών. Όσον αφορά στην άνεση, βελτιώθηκε χάρη σε δύο αλλαγές. Αρχικά, ο επανασχεδιασμός της σέλας ευνοεί το συνεπιβάτη, ο οποίος θα κάτσει πιο άνετα. Ωστόσο, η τοποθέτηση των μαρσπιέ του δεν άλλαξε, με αποτέλεσμα τα πόδια του να βρίσκονται τοποθετημένα αρκετά ψηλά και πίσω. Επίσης, η τοποθέτηση της ζελατίνας χαρίζει περισσότερη άνεση στον αναβάτη όταν οδηγά σε υψηλές ταχύτητες. Το μέγεθός της μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλο, αλλά η προστασία που προσφέρει είναι ικανοποιητική -ειδικά αν τη συγκρίνεις με των προηγούμενων, "γυμνών" εκδόσεων.
H καφέ σέλα επανασχεδιάστηκε και έγινε λίγο πιο άνετη.
Η σχάρα είναι ικανή να μεταφέρει πράγματα, αυξάνοντας τις δυνατότητες της Vespa.
Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος και κάποια μικροπράγματα.
Στο ντουλαπάκι της ποδιάς μπορούν να φιλοξενηθούν αρκετά μικροπράγματα.