LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Vespa GTS 300 Touring
Φρένα
Διαβάστηκε από 88545 αναγνώστες
Αστική ασφάλεια
H νέα έκδοση της Vespa GTS 300 φέρει νέα ρούχα σε πολύ μοδάτο χρώμα, αλλά και μοναδικά αξεσουάρ που της επιτρέπουν όχι μόνο να εντυπωσιάζει στις πασαρέλες, αλλά και να πραγματοποιεί μικρά ταξίδια -με προορισμό, φυσικά, ντεφιλέ, επιδείξεις μόδας και κοσμικές εκδηλώσεις.
Στα φρένα συναντάμε ένα δίσκο μπροστά και έναν πίσω, αμφότερους με διάμετρο 220 χλστ. Η απόδοση και των δύο είναι γραμμική και η δύναμή τους αρκετή για να σταματήσει έγκαιρα και να ακινητοποιήσει το μικρό όγκο της GTS. Ωστόσο, είχα ένα παράπονο, το οποίο δεν είμαι σίγουρος πού να αποδώσω. Σε συνθήκες αποτόμου φρεναρίσματος, τα φρένα δε θα κάνουν υποδειγματικά τη δουλειά τους, καθώς θα μπλοκάρουν σχετικά νωρίς τους τροχούς. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο επιπλέον βάρος που πρόσθεσε η σχάρα στο μπροστινό μέρος ή στο γεγονός ότι το μοντέλο της δοκιμής είχε διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα και δεν ήταν στρωμένο. Και τα δύο σενάρια εξηγούν γιατί δεν έμεινα το ίδιο ικανοποιημένος με τα φρένα της Touring, συγκρίνοντάς τα με αυτά των προηγούμενων εκδόσεων (Super και SuperSport).

 
 Μέλος της Haute Touring!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Χώροι / ¶νεση
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ