Το ΝΤΧ παρουσίασε έναν πιο ήπιο χαρακτήρα στις στροφές, λόγω του αυξημένου του βάρους, αλλά και των μαλακά ρυθμισμένων αναρτήσεων, έναντι του 8V.
Ίσως και να μη χρειαζόταν κάποια ειδική αναφορά για το NTX, αφού στην ουσία αποτελεί το ίδιο μοντέλο με το 8V, με τις διαφορές, σε θεωρητικό επίπεδο, να εντοπίζονται μόνο τον εξοπλισμό. Ωστόσο, το NTX έχει τόσο διαφορετική αίσθηση από το 8V που θα μπορούσαμε να μιλάμε για δύο ξεχωριστά μοντέλα! Οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρείας είχαν επιλέξει ένα ιδιαίτερα μαλακό set up για τις αναρτήσεις, με στόχο να τονίσουν τον άκρως περιπετειώδη και ταξιδιάρικο χαρακτήρα του NTX. Αυτό, σε συνδυασμό με το επιπλέον βάρος από τις μεταλλικές βαλίτσες και τις βάσεις τους, τα προστατευτικά κάγκελα του μοτέρ και τους έξτρα προβολείς, έδιναν στη μοτοσικλέτα μία σαφώς πιο βαριά αίσθηση σε σχέση με το 8V. Το ρόλο τους σε αυτήν την πιο μαλακή και συνάμα βαρύτερη αίσθηση παίζουν σίγουρα και οι ακτινωτοί τροχοί, οι οποίοι, πέρα από το μεγαλύτερο συνολικό βάρος τους έναντι των αλουμινένιων του 8V, παρουσιάζουν και περισσότερες ελαστικότητες, στοιχείο πολύ σημαντικό κατά την κίνηση σε χωμάτινη διαδρομή.Σε αυτή τη μορφή και με το συγκεκριμένο set up στις αναρτήσεις, το Stelvio ΝΤΧ δε φοβάται να δείξει το μεγάλο βάρος του.
Οι σφιχτές αναρτήσεις, το σωστό ζύγισμα, το φαρδύ τιμόνι και η αυξημένη σπιρτάδα του μοτέρ, σε κάνουν να νομίζεις ότι οδηγείς μικρότερη μοτοσικλέτα.
Οι όποιες ανωμαλίες που συναντήσαμε στους ιταλικούς δρόμους φιλτράρονταν ακόμη πιο αποτελεσματικά, κάτι που ενισχύει τις υποψίες μας για ασφαλή διέλευση και από χωμάτινες διαδρομές. Πάντως, το γεγονός ότι το NTX έχει πιο μαλακή αίσθηση δεν το κάνει σε καμία περίπτωση και πιο αργό. Κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδρομής δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα στο να ακολουθήσω τα 8V, αλλά και το σχετικά γρήγορο ρυθμό που έδινε ο πλοηγός. Απλά, στη σέλα του NTX έπρεπε να είμαι λίγο πιο προσεκτικός και να επιλέγω πιο καθαρές γραμμές, ώστε να μην… αναστατώνω τη μοτοσικλέτα. Σε αντίθετη περίπτωση, μία μικρή τάση για πλεύση έκανε την εμφάνισή της χωρίς ποτέ να μου προκαλέσει ανησυχία, λόγω του στιβαρότατου πλαισίου. Αυτή είναι μάλλον η καλύτερη προειδοποίηση που μπορεί να δώσει μία μοτοσικλέτα όπως το Stelvio, δηλώνοντας διακριτικά ότι αν θέλεις κάτι παραπάνω, θα πρέπει σίγουρα να επέμβεις στις αναρτήσεις. Τέλος, διαφορετική αίσθηση είχε και ο κινητήρας, όσον αφορά στη λειτουργία του ψεκασμού. Τα επιπλέον κιλά έχουν παίξει σίγουρα το ρόλο τους, ωστόσο, δε γίνεται να μην παρατηρήσεις την πιο γλυκιά απόκριση σε σχέση με το 8V, σε όλη την κλίμακα των στροφών.