Η γεύση που αφήνει εν τέλει το Lightning είναι εκείνη της στιβαρότητας, της ευελιξίας, της δύναμης, και της αγωνιστικής κατασκευής. Στιβαρότητα παντού, προερχόμενη κυρίως από την ποιοτική κατασκευή της Dinli, καθώς τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν παίζει, και τίποτα δεν… ξεκόλλησε, ή δεν χαλάρωσε από το quad, όσο και να το πιέσαμε σε άλματα, και bumps. Η αίσθηση της ευελιξίας, προέρχεται από τη σωστή γεωμετρία, το "σοβαρό" πλαίσιο, και από την ιδανική κατανομή των μαζών στο γουρούνι. Αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα, κρατάει την γραμμή του, ενώ η χορταστική δύναμη σημαίνει πως το 450 σκάβει ελεγχόμενα, και ακούει στο γκάζι, δεχόμενο αδιαμαρτύρητα εντολές και διορθώσεις πορείας. Το καρμπιρατέρ δίνει όσο ακριβώς καύσιμο χρειάζεσαι, η γκαζιέρα δεν σε κουράζει, ενώ προσφέρει σωστό έλεγχο. Χαμηλά μόνο, θα θέλαμε λίγο ακόμα γκάζι, ώστε να φτάσει το Dinli τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, όμως όπως έχουν τα πράγματα, η έλλειψη κτηνώδους δύναμης προσφέρει, δεν τρομάζει, και δεν οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Όλα πάνω στο Lightning δουλεύουν άψογα, από το setup των αναρτήσεων και τον κινητήρα, έως το κιβώτιο των 5 σχέσεων, και τον μαλακό συμπλέκτη. Μικρή ένσταση έχουμε στα φρένα που, κατά τη διάρκεια της δοκιμής, δεν αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δυνατά, όμως εδώ πρέπει να συμπληρώσουμε, πως το Lightning είχε μόλις 100χλμ στο κοντέρ, οπότε, είναι λογικό να περιμένουμε βελτίωση των φρένων, στα επόμενα χιλιόμετρα.
Λεπτομέρεια που προσθέτει πόντους στην αστική χρήση του Lightning είναι και η τάπα του ρεζερβουάρ που κλειδώνει, κάνοντας δύσκολη την κλοπή καυσίμου.
Εκτός από ομορφιά, τα τεράστια αλουμινένια nerf bars προστατεύουν απόλυτα τα πόδια των επιβαινόντων από τους τροχούς. Οι εγκοπές κρατάνε τις μπότες σταθερές.