Η ροπή του στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών σε κάνει να απορείς και οι προσπεράσεις στα ανοικτά κομμάτια είναι εντυπωσιακά εύκολες με έναν τέτοιο κινητήρα σε scooter.
Το κυριότερο έξτρα χαρακτηριστικό του 8βάλβιδου, δικύλινδρου κινητήρα 638 κ. εκ. του Suzuki Burgman 650 είναι το σύστημα SECVTTM (Suzuki Electronically Controlled Continuously Variable Transmission) που ελέγχεται από διακόπτες στο τιμόνι. Από εκεί, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δακτυλοκίνητων αλλαγών ή δύο χαρτών αυτόματης μετάδοσης, POWER και NORMAL. Ο κινητήρας ακούγεται πιο έντονα απ´ ό,τι περιμένεις αλλά χωρίς να ενοχλεί, ειδικά από τη στιγμή που η γεμάτη καμπύλη απόδοσής του δείχνει να ταιριάζει σε κάθε λογικό φάσμα οδηγικών συνθηκών. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα και το Burgman θα περάσει σε τριψήφια νούμερα στο κοντέρ σε πολύ λίγο χρόνο και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια παρά το βάρος του. Η επιλογή του POWER mode κρατά τις στροφές σε υψηλότερο και πιο σταθερό επίπεδο ιδανικό για τη μετακίνηση μέσα στη πόλη αλλά και για να... ρυμουλκήσετε το περίσσιο βάρος τον αποσκευών σας. ¶ξια μνείας εάν υπολογίσει κανείς την απόδοση και το βάρος του Burgman είναι η μέση κατανάλωση στα 5,2 λίτρα/100 χλμ. Χαμηλή κατανάλωση και απόκριση ακριβείας στο γκάζι; Μάλλον το ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης κάνει καλά τη δουλειά του.