Βεβαίως, υπάρχει κι αυτό και διοργανώνεται κάθε καλοκαίρι στην Αγγλία, όπου ο νικητής αναδεικνύεται όχι από την πιο θεαματική ή την πιο ψηλή σούζα, αλλά πολύ απλά την πιο γρήγορη.
Η δέκατη ετήσια διοργάνωση της Straightliners Events στρατιωτικό αεροδρόμιο του Elvington στο Yorkshire, συγκέντρωσε τους 30 καλύτερους σπεσιαλίστες της σούζας από Αγγλία, Γαλλία, ΗΠΑ, Ιρλανδία, Ολλανδία, Σουηδία και Φινλανδία. Ο κανονισμός του αγώνα προβλέπει πως ο διαγωνιζόμενος πρέπει να καλύψει απόσταση ενός χιλιομέτρου στον ένα τροχό και νικητής αναδεικνύεται αυτός που στο τέλος του ενός χιλιομέτρου έχει τη μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου.
Νικητής του φετινού διαγωνισμού ήταν ο Gary Rothwell από την Αγγλία, επιτυγχάνοντας με το Suzuki Hayabusa τούρμπο του ταχύτητα 318.455 χ.α.ώ. Δεύτερος ήρθε ο Ολλανδός Egbert Van Popta με 315.118 χ.α.ώ., επίσης με τουρμπισμένο Hayabusa. Τρίτος ήταν ο Ιρλανδός Paddy O'Sullivan με ένα τούρμπο Suzuki GSX-R1000 και επίδοση 305.489 χ.α.ώ. Σημειώνουμε πως το ρεκόρ κατέχει από πέρυσι ο Van Popta με 320.9 χ.α.ώ., επίδοση που δεν κατερρίφθη.
Στον αγώνα ήταν προγραμματισμένος να τρέξει και ο κύριος Patrik Von Furstenhoff από τη Σουηδία. Αν το όνομα δε σας λέει κάτι, ίσως να έχετε ακούσει το καλλιτεχνικό του ψευδώνυμο, Ghostrider. Η συμμετοχή του με το περίφημο μαύρο τούρμπο Hayabusa είχε ως στόχο να σπάσει τα 215 μίλα ανά ώρα (344 χ.α.ώ.), καθώς ο Σουηδός φέρεται να έχει ήδη ξεπεράσει τα 342 (214 μ.α.ώ.), αλλά σε ανεπίσημη διοργάνωση, οπότε δεν έχει καταγραφεί ως επίσημο ρεκόρ. Αυτό ήθελε να καταφέρει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, μόνο που μια μηχανική βλάβη του χάλασε τα σχέδια.
Σε μια τέτοια άσκηση όπου μετρά η ταχύτητα, οι αναβάτες δε θέλουν να σηκώνουν τη μοτοσικλέτα τους πολύ ψηλά - για την ακρίβεια δε μπορούν. Η αεροδυναμική αντίσταση σε ταχύτητες της τάξης των 300 θα τους έφερναν καπάκι πριν καν το σκεφτούν, έτσι αναγκαστικά σηκώνουν τον τροχό όσο χρειάζεται για να μην κινδυνεύουν να ακουμπήσουν κάτω από κάτι απρόοπτο, λ.χ. μια αλλαγή σχέσης ή μια ριπή ανέμου.
Προσέχουμε βέβαια πως τα Hayabusa είναι το δημοφιλέστερο όπλο για τους αναβάτες και όλα είναι τούρμπο.Ο υπερτροφοδότης αναλαμβάνει δύο καθήκοντα: Αφενός να προσφέρει το παραπάνω γκάζι ώστε να βλέπουν αυτές τις ταχύτητες οι μοτοσικλέτες, αφετέρου να συνδράμει με τη γενναία αύξηση ροπής στο να κρατά ο αναβάτης εύκολα τον τροχό στη θέση που θέλει. Για την ιστορία, τα περισσότερα αγωνιστικά των συμμετεχόντων είναι ρυθμισμένα γύρω στο 1,5 bar και η απόδοση των μοτοσικλετών αυτών κυμαίνεται από 450 ως 500 άλογα.
Στον αγώνα μπορεί να λάβει μέρος ο καθένας και πολλοί ήρθαν με τις καθημερινές τους μοτοσικλέτες. Φυσικά ήρθαν για τη συμμετοχή, καθώς οι κορυφαίοι αναβάτες που κυνηγούν τη νίκη έρχονται με τα επί τούτου στημένα θηρία τους και όχι με ένα απλό χιλιάρι που δεν πιάνει καν 315-320 πραγματικά χ.α.ώ.
Παράλληλα με το πρωτάθλημα σούζας, η διοργάνωση περιελάμβανε κι ένα Top Speed διαγωνισμό, δηλαδή μια μέτρηση ταχύτητας από στάση σε απόσταση ενός μιλίου (1,6 χιλιόμετρα).
Εδώ η πρώτη θέση πήγε στην κυρία Becci Ellis από την Αγγλία, η οποία οδήγησε το τούρμπο Hayabusa της ως τα 417.692 χ.α.ώ. Λίγο μετά τον τερματισμό της μια ξαφνική ριπή ανέμου την έστειλε εκτός πίστας και το αποτέλεσμα ήταν σπασμένος αστράγαλος, μερικά σπασμένα πλευρά και κάμποσοι μώλωπες και εκδορές. Παρότι με την επίδοσή της αυτή μπόρεσε να κρατήσει την πρώτη θέση, δεν είχε την ευκαιρία να υλοποιήσει τον στόχο της που ήταν να σπάσει το δικό της ρεκόρ των 422 χ.α.ώ. που είχε πετύχει πέρυσι στην ίδια διοργάνωση όπου πάλι είχε νικήσει.
Δεύτερος στην κατάταξη του Top Speed αναδείχθηκε ο Jack Frost από τη Βόρεια Ιρλανδία με 409.509 χ.α.ώ. σε ένα (τι άλλο;) τούρμπο Hayabusa και τρίτος ο 57χρονος Les Marsh από την Αγγλία με την ίδια μοτοσικλέτα και επίδοση 392,995 χ.α.ώ. Ο Marsh κατέχει και τον ανεπίσημο τίτλο "Ο ταχύτερος παππούς της Βρετανίας".
Στο διαγωνισμό Top Speed συμμετείχαν μια σειρά από περίεργα κατασκευάσματα, όπως η ταχύτερη τουαλέτα του κόσμου, δηλαδή ένα καρτ όπου το κάθισμα έχει αντικατασταθεί από μια πλήρη λεκάνη με καζανάκι, το ταχύτερο καρότσι σούπερ μάρκετ με τουρμπίνα, καθώς και το ταχύτερο σπιτάκι κήπου του κόσμου. Αυτό το τελευταίο είναι ένα πρώην VW Passat που ο ιδιοκτήτης του αποφάσισε μια μέρα να μετατρέψει σε κινούμενο σπιτάκι κήπου. Πέρυσι είχε καταφέρει 90,88 χ.α.ώ. στη διοργάνωση αυτή και καταχωρήθηκε επίσημα στα Ρεκόρ Γκίνες, ενώ φέτος κατάφερε 113,9 χ.α.ώ. δηλαδή ένα νέο ρεκόρ!