Δεν θυμίζει σε τίποτα την αρχική μοτοσυκλέτα.

Το πλαίσιο επανασχεδιάστηκε και αφαιρέθηκε το πίσω απορτισέρ.

Το ρεζερβουάρ προοριζόταν αρχικά για άλλη κατασκευή.

Το φαίρινγκ θυμίζει MV Agusta από τη δεκαετία του `50.

Η Hero Xtreme 150 που ήταν η βάση της κατασκευής.

150 κυβικά και turbo

Κάθε χρόνο διοργανώνεται στο Dubai ένας διαγωνισμός για τους κατασκευαστές custom μοτοσυκλετών. Οι συμμετέχοντες έχουν ως βάση την ίδια μοτοσυκλέτα, που για φέτος ήταν μια Hero Xtreme 150 κυβικών και η συγκεκριμένη δημιουργία της VR Customs κέρδισε το πρώτο βραβείο.

Οι δυο μηχανικοί που τη δημιούργησαν δεν έχουν κάποια εταιρεία, απλά τους αρέσει να φτιάχνουν μοτοσυκλέτες στο υπόγειο τους. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, δεν επιτρέπονται επεμβάσεις στο εσωτερικό του κινητήρα, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε από το να τον κάνουν turbo.

Έγιναν αλλαγές στο πλαίσιο, ώστε να βελτιωθεί η αντοχή του και αφαιρέθηκε τελείως το πίσω αμορτισέρ, ενώ οι πίσω βάσεις του κινητήρα έχουν επανασχεδιαστεί. Τοποθετήθηκε ένα καρμπυρατέρ Keihin PE30, νέο δοχείο λαδιού και φυσικά, ένας μικρός υπερσυμπιεστής. Η μετατροπή δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη σύμφωνα με τους κατασκευαστές και η αλλαγή στη συμπεριφορά του κινητήρα δεν είναι τρομακτική, αφού δεν θα μπορούσε να γίνει πιο δυνατός χωρίς αλλαγές στα σωθικά του.

Το πιρούνι και η δαγκάνα του φρένου προέρχονται από Suzuki GSX-F750. Ο εμπρός τροχός είναι 17 ιντσών από Honda CRF supermoto και φορά ελαστικό Metzeler Racetec, ενώ πίσω έχουμε κέντρο από Honda CRF supermoto, στεφάνι 18 ιντσών από motocross και ένα vintage dragster ελαστικό.

Το φαίρινγκ θυμίζει MV Agusta από τη δεκαετία του `50 και το μικρό ρεζερβουάρ προοριζόταν αρχικά για μια άλλη κατασκευή. Γενικά, χρησιμοποιήθηκαν εξαρτήματα που είχαν στην αποθήκη τους και ελάχιστα αγοράστηκαν από την αρχή.