Τα scooter πόλης στα 300 κυβικά είναι ίσως από τα πιο πολυδιάστατα καθώς προσφέρουν άνεση για δυο άτομα, πλούσιους αποθηκευτικούς χώρους, αξιοζήλευτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, ενώ είναι εξοπλισμένα με σύγχρονα συστήματα ασφάλειας.
Δεν είναι τυχαίο που τα scooter 300 κυβικών αποτελούν μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία. Συνδυάζουν τις επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση, ενώ προσφέρουν άνεση για 2 άτομα. Η πρακτικότητα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, αφού προσφέρουν μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα και ντουλαπάκια στην ποδιά για μικροαντικείμενα, που κάνουν εύκολη την καθημερινή συμβίωση. Με κινητήρες τελευταίας γενιάς και εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας, όπως ABS και traction control διακρίνονται και στο κομμάτι του εξοπλισμού, που τα κάνει ακόμα πιο ελκυστικά. Η ισχύς των κινητήρων τους σου επιτρέπει να βγεις και εκτός πόλης για κάποια κοντινή εξόρμηση, οπότε έχουμε να κάνουμε με scooter που τα κάνουν όλα.
Το Kymco Agility 300iδιαθέτει κομψή εμφάνιση ευρωπαϊκού αέρα, δουλεμένη στο κέντρο σχεδίασης που διατηρεί η Kymco στην Ιταλία. Τεθλασμένες γραμμές και γωνίες παντού, διχρωμίες, αρκετό χρώμιο και γυαλιστερό μαύρο, αποτελούν στοιχεία που δημιουργούν μια αναμφισβήτητα premium εικόνα. Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED, με τον προβολέα να διαθέτει τεχνολογία DRL (φώτα ημέρας). Το μοντέλο έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας στα 1.550 χιλιοστά, το οποίο πέρα από τα οφέλη της μεγαλύτερης σταθερότητας, οδηγεί και σε αύξηση του μεγέθους με το νέο Agility να διατηρεί μια εικόνα ευρωστίας. Η ποιότητα κατασκευής του Agility 300 ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της κατηγορίας του, καθώς έχει δοθεί προσοχή στη λεπτομέρεια σε επίπεδο συναρμολόγησης φινιρίσματος και βαφής.
To Agility 300 έχει καταβολές… GT Scooter όσον αφορά την προσφερόμενη άνεσηστον αναβάτη του. Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει αεροδυναμική ζελατίνα και -για πρώτη φορά στην κατηγορία- διαφανείς προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι, με αποτέλεσμα προστασία κορυφαίων προδιαγραφών από τα καιρικά φαινόμενα. Στον επίσης στάνταρ εξοπλισμό του νέου Agility 300i υπάρχει παροχή ρεύματος μέσω θύρας USB καθώς και σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless) 2ης γενιάς. Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι ένα από δυνατά του σημεία, αφού επιτρέπει την φιλοξενία 2 full face κρανών, κάτι που το θέτει ένα βήμα μπροστά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εναλλακτικά, στον –φωτιζόμενο- χώρο μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κράνος και… την προίκα σας. Ο πίνακας οργάνων απαρτίζεται από δύο οθόνες υγρών κρυστάλλων (LCD) και προσφέρει πλήρεις ενδείξεις, ενώ υπάρχει και έκδοση με το σύστημα διασύνδεσης Noodoe.
Η πηγή ισχύος του νέου Agility είναι ένας κινητήρας 300 κ.εκ. με βελτιωμένη απόδοση στις μεσαίες και τις χαμηλές στροφές. Αποδίδει 23,2 ίππους και 2,3 kgm ροπής, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβάνει σύστημα ψεκασμού και ρεζερβουάρ 13 λίτρων. Είναι αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση και παράγει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου, σε σημείο που σε συνθήκες θορύβου πόλης δεν τον ακούς καν! Το ατσάλινο πλαίσιο με τη διπλή ραχοκοκαλιά διαθέτει ενισχύσεις στα σημεία καταπόνησης και η τεχνολογία S.S.C. που έχει εφαρμοστεί στην κατασκευή του εγγυάται αυξημένη στιβαρότητα και σταθερότητα. Παράλληλα, επιτρέπει την τοποθέτηση του δοχείου καυσίμου χαμηλά στο δάπεδο, με κέρδος σε ευχρηστία και οδική συμπεριφορά.
Το μοντέλο ανανεώθηκε όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Όσων αφορά στο κινητήρα έχουμε το νέο HPE 300 κυβικών, που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Euro 5 και φέρει 4βάλβιδη κεφαλή. Aποδίδει πλέον 25,8 ίππους και 2,7 kgm ροπής στις 8.000 και 6.250 στροφές αντίστοιχα, δηλαδή, 23% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή από το παλιό μοτέρ.
Το πλαίσιο είναι τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς από σωλήνες ατσαλιού και πρεσαριστά τμήματα, ενώ ολοκαίνουργιες είναι οι αναρτήσεις: Το πιρούνι είναι της Showa με διάμετρο 35 χιλιοστών, ενώ τα αμορτισέρ πίσω είναι επίσης νέα και της Showa, διπλής δράσης και ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου (σε 5 επίπεδα). Οι τροχοί παραμένουν 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω, με στόχο την αυξημένη σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες.
Το Piaggio Beverly 300 εξοπλίζεται επίσης με σύστημα Keyless, που αντικαθιστά το κλειδί με ασύρματο πομπό που δεν χρειάζεται ο αναβάτης να βγάλει ποτέ από την τσέπη του. Νέα είναι η οθόνη LCD 5.5 ιντσών που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα, όπως και το σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio ΜΙΑ που θα μπορεί να εξοπλίσει το Beverly (βασικός εξοπλισμός στο Beverly 400). Μέσω Bluetooth, ο αναβάτης θα συνδέει το κινητό του τηλέφωνο με το scooter διευρύνοντας τις δυνατότητες του.
Σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως, τα φιλέτα χρωμίου στην ποδιά και τη μάσκα του φαναριού, οι διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί της δερμάτινης σέλας, με το ανάγλυφο logo της SYM να αναγράφεται στο πίσω τμήμα της, και τα ομόχρωμα grips, κάνουν το HD300 να ξεχωρίζει. Διαθέτει 38 λίτρα αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που χωρά ένα full-face κράνος, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς, υπάρχει εύχρηστο ντουλαπάκι, με εύκολο άνοιγμα και θύρα USB QC 3.0 για γρήγορη φόρτιση κινητού την ώρα της οδήγησης.
Το HD300 κινείται από τον 278cc, υγρόψυκτο, 4βάλβιδο, κινητήρα F4 της SYM. Με τις Euro5 προδιαγραφές η απόδοση φτάνει τους 26 ίππους, διατηρεί την αίσθηση και απόκριση που τον έκαναν ξεχωρίσει στην κατηγορία. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό με τη μονάδα ελέγχου ECU της Keihin, και η κατανάλωση περιορίζεται στα 3,3L/100km.
Το HD300 αναβαθμίζεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), που εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση του οπίσθιου τροχού κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες. Παράλληλα, το δικάναλο σύστημα πέδησης ABS, σε συνδυασμό με τα μεγάλα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα με διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης, 288mm μπροστά και 260mm πίσω, προσδίδουν αίσθηση σιγουριάς και ασφάλεια.
Το Kymco Agility 300iδιαθέτει κομψή εμφάνιση ευρωπαϊκού αέρα, δουλεμένη στο κέντρο σχεδίασης που διατηρεί η Kymco στην Ιταλία. Τεθλασμένες γραμμές και γωνίες παντού, διχρωμίες, αρκετό χρώμιο και γυαλιστερό μαύρο, αποτελούν στοιχεία που δημιουργούν μια αναμφισβήτητα premium εικόνα. Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED, με τον προβολέα να διαθέτει τεχνολογία DRL (φώτα ημέρας). Το μοντέλο έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας στα 1.550 χιλιοστά, το οποίο πέρα από τα οφέλη της μεγαλύτερης σταθερότητας, οδηγεί και σε αύξηση του μεγέθους με το νέο Agility να διατηρεί μια εικόνα ευρωστίας. Η ποιότητα κατασκευής του Agility 300 ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της κατηγορίας του, καθώς έχει δοθεί προσοχή στη λεπτομέρεια σε επίπεδο συναρμολόγησης φινιρίσματος και βαφής.
To Agility 300 έχει καταβολές… GT Scooter όσον αφορά την προσφερόμενη άνεσηστον αναβάτη του. Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει αεροδυναμική ζελατίνα και -για πρώτη φορά στην κατηγορία- διαφανείς προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι, με αποτέλεσμα προστασία κορυφαίων προδιαγραφών από τα καιρικά φαινόμενα. Στον επίσης στάνταρ εξοπλισμό του νέου Agility 300i υπάρχει παροχή ρεύματος μέσω θύρας USB καθώς και σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless) 2ης γενιάς. Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι ένα από δυνατά του σημεία, αφού επιτρέπει την φιλοξενία 2 full face κρανών, κάτι που το θέτει ένα βήμα μπροστά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εναλλακτικά, στον –φωτιζόμενο- χώρο μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κράνος και… την προίκα σας. Ο πίνακας οργάνων απαρτίζεται από δύο οθόνες υγρών κρυστάλλων (LCD) και προσφέρει πλήρεις ενδείξεις, ενώ υπάρχει και έκδοση με το σύστημα διασύνδεσης Noodoe.
Η πηγή ισχύος του νέου Agility είναι ένας κινητήρας 300 κ.εκ. με βελτιωμένη απόδοση στις μεσαίες και τις χαμηλές στροφές. Αποδίδει 23,2 ίππους και 2,3 kgm ροπής, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβάνει σύστημα ψεκασμού και ρεζερβουάρ 13 λίτρων. Είναι αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση και παράγει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου, σε σημείο που σε συνθήκες θορύβου πόλης δεν τον ακούς καν! Το ατσάλινο πλαίσιο με τη διπλή ραχοκοκαλιά διαθέτει ενισχύσεις στα σημεία καταπόνησης και η τεχνολογία S.S.C. που έχει εφαρμοστεί στην κατασκευή του εγγυάται αυξημένη στιβαρότητα και σταθερότητα. Παράλληλα, επιτρέπει την τοποθέτηση του δοχείου καυσίμου χαμηλά στο δάπεδο, με κέρδος σε ευχρηστία και οδική συμπεριφορά.
Το μοντέλο ανανεώθηκε όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Όσων αφορά στο κινητήρα έχουμε το νέο HPE 300 κυβικών, που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Euro 5 και φέρει 4βάλβιδη κεφαλή. Aποδίδει πλέον 25,8 ίππους και 2,7 kgm ροπής στις 8.000 και 6.250 στροφές αντίστοιχα, δηλαδή, 23% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή από το παλιό μοτέρ.
Το πλαίσιο είναι τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς από σωλήνες ατσαλιού και πρεσαριστά τμήματα, ενώ ολοκαίνουργιες είναι οι αναρτήσεις: Το πιρούνι είναι της Showa με διάμετρο 35 χιλιοστών, ενώ τα αμορτισέρ πίσω είναι επίσης νέα και της Showa, διπλής δράσης και ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου (σε 5 επίπεδα). Οι τροχοί παραμένουν 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω, με στόχο την αυξημένη σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες.
Το Piaggio Beverly 300 εξοπλίζεται επίσης με σύστημα Keyless, που αντικαθιστά το κλειδί με ασύρματο πομπό που δεν χρειάζεται ο αναβάτης να βγάλει ποτέ από την τσέπη του. Νέα είναι η οθόνη LCD 5.5 ιντσών που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα, όπως και το σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio ΜΙΑ που θα μπορεί να εξοπλίσει το Beverly (βασικός εξοπλισμός στο Beverly 400). Μέσω Bluetooth, ο αναβάτης θα συνδέει το κινητό του τηλέφωνο με το scooter διευρύνοντας τις δυνατότητες του.
Σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως, τα φιλέτα χρωμίου στην ποδιά και τη μάσκα του φαναριού, οι διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί της δερμάτινης σέλας, με το ανάγλυφο logo της SYM να αναγράφεται στο πίσω τμήμα της, και τα ομόχρωμα grips, κάνουν το HD300 να ξεχωρίζει. Διαθέτει 38 λίτρα αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που χωρά ένα full-face κράνος, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς, υπάρχει εύχρηστο ντουλαπάκι, με εύκολο άνοιγμα και θύρα USB QC 3.0 για γρήγορη φόρτιση κινητού την ώρα της οδήγησης.
Το HD300 κινείται από τον 278cc, υγρόψυκτο, 4βάλβιδο, κινητήρα F4 της SYM. Με τις Euro5 προδιαγραφές η απόδοση φτάνει τους 26 ίππους, διατηρεί την αίσθηση και απόκριση που τον έκαναν ξεχωρίσει στην κατηγορία. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό με τη μονάδα ελέγχου ECU της Keihin, και η κατανάλωση περιορίζεται στα 3,3L/100km.
Το HD300 αναβαθμίζεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), που εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση του οπίσθιου τροχού κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες. Παράλληλα, το δικάναλο σύστημα πέδησης ABS, σε συνδυασμό με τα μεγάλα δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα με διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης, 288mm μπροστά και 260mm πίσω, προσδίδουν αίσθηση σιγουριάς και ασφάλεια.