LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Yamaha XT 125 R

Οδηγήσαμε το νέο ΧΤ 125R και σας δίνουμε μια ιδέα από τις εμπειρίες μας. Μοιάζει και κοστίζει όσο ένα 50άρι, αλλά είναι 125. Μοιάζει με το μεγάλο ΧΤ, αλλά είναι... 125. Το νέο ΧΤ125R έχει τη δική του απάντηση σε ό,τι κι αν το ρωτήσετε. Ένα νέο μοντέλο προστίθεται στην γκάμα της Yamaha.

 
Ένα μοντέλο που φιλοδοξεί να κάνει τον κόσμο των δύο τροχών ακόμη πιο προσιτό. Το νέο ΧΤ, σχεδιαστικά, είναι εμφανώς εμπνευσμένο από το μεγαλύτερο ΧΤ660R. Οι διαστάσεις του, όμως, είναι αρκετά μικρότερες ακόμη και από αυτές του DT125RE. Για την ακρίβεια, το νέο XT είναι περίπου όσο και ένα DT50…τόσο μεγάλο. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι οι μεγάλοι τροχοί, με διαστάσεις όμοιες με εκείνες μιας κανονικής μοτοσικλέτας enduro. Οι 21’’ μπροστά κάνουν το ΧΤ να συμπεριφέρεται σαν μια κανονική μοτοσικλέτα. Χάρη στο μέγεθος του μπροστινού τροχού, το ΧΤ παραμένει σταθερό σε όλες τις ταχύτητες, σε όλες τις κλίσεις, αλλά και σε οποιοδήποτε εμπόδιο. Η αξία ενός μεγάλου τροχού είναι πραγματικά ανεκτίμητη. Σύμφωνα και με τα λεγόμενα της Yamaha, το νέο ΧΤ είναι τόσο μεγάλο όσο και ένα DT50. Ο κινητήρας που είναι εφοδιασμένο το μικρό XT είναι ένας τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με χωρητικότητα 124 κ.εκ. Το νέο ΧΤ είναι αφιερωμένο στους πιτσιρικάδες. Για να πηγαίνουν στις δουλειές τους, στο σχολείο, να κάνουν τις βόλτες τους, και με την πρώτη ευκαιρία να μπαίνουν και στο χώμα για ζέσταμα. Πολύ καλά έκανε η Yamaha και έφτιαξε ένα μικρό καθημερινό μοτοσικλετάκι, οικονομικό φιλικό και εύκολο. Το μικρό του μέγεθος δεν είναι μειονέκτημα. Και οι πιτσιρικάδες μικροί είναι. Εξετάζοντας στα σημεία το νέο ΧΤ, δεν υστερεί πουθενά. Είναι φθηνό, καλοφτιαγμένο, ανταγωνιστικό, και πλήρως ενημερωμένο. Μια καλή επιλογή για ένα καλό ξεκίνημα. Περισσότερα στο τεύχος 12-21 που κυκλοφορεί από σήμερα στην αγορά.

 

???? ?????-????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ