Οδηγήσαμε την νέα ER-6n της Kawasaki και μπορούμε να σας πούμε ότι πρόκειται για μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη σε λευκό χαρτί. Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να διαγράψετε κάθε βιαστική σκέψη ότι το νέο ER-6n μπορεί να έχει οποιαδήποτε σχέση με το προηγούμενο ER-5. Διαγράψτε την εντελώς.
Η νέα ER-6n είναι μια πρωτοποριακή μοτοσικλέτα, για τα ιαπωνικά δεδομένα και πρότυπα, όχι όμως και εκκεντρική. Για όσους καχύποπτους έχουν αρχίσει ήδη να αναρωτιούνται αν ο κινητήρας της ER-6n έχει οποιαδήποτε σχέση με αυτόν της ER-5 ή της KLE500 ή οποιασδήποτε άλλης της Kawasaki, να πούμε ότι η απάντηση είναι: ουδεμία. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της ER-6n σχεδιάστηκε από το μηδέν, και απέκτησε υπόσταση μόνο και μόνο για χάρη της νέας ER-6n. Τα λόγια των υπεύθυνων της Kawasaki, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα, αλλά και οι εντυπώσεις από τη σύντομη επαφή που είχαμε μαζί του, δείχνουν ότι το ολοκαίνουργιο δικύλινδρο μηχανικό συγκρότημα του ιαπωνικού κολοσσού, θα φέρει μεγάλες ανακατατάξεις στην κατηγορία του. Εξάλλου είναι άμεσα συγκρίσιμος με έναν από τους πιο πετυχημένους κινητήρες της αγοράς (Suzuki SV 650). Περισσότερα όμως για την νέα ER-6n, μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος 15/07 που κυκλοφορεί στις 19 Ιουλίου.