Αν και η μέγιστη απόδοση δεν είναι ο πρωταρχικός στόχος, εν τούτοις και τα 4 σύνολα καταφέρνουν να κινούν αξιοπρεπώς τον αναβάτη, στις αστικές μετακινήσεις του. Το Agility 16+ κινείται από ένα αερόψυκτο ψεκαστό μοτέρ που αποδίδει 11,2 ίππους και στις επιταχύνσεις τα πηγαίνει αρκετά καλά. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σε αποδεκτά για την κατηγορία επίπεδα. Το Medley είναι το πιο δυνατό στα χαρτιά και ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας iGet4 αποδίδει 14,75 ίππους. Το σύστημα start-stop σβήνει μετά από 2-3 στάσης και ξαναέρχεται στη ζωή, με την περιστροφή του γκαζιού, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο κινητήρας του N-MAX είναι κατασκευασμένος με την τεχνολογία της Yamaha, Blue Core και φέρει επίστρωση Diasil στον κύλινδρο. Η καινοτομία έρχεται με το σύστημα του μεταβλητού χρονισμού, που το κάνει να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο scooter. Η τιμή της μέσης κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,1 λίτρα/100χλμ και είναι αρκετά καλή για έναν κινητήρα με τελική άνω των 120 χιλιομέτρων. Ο κινητήρας του Symphony σχεδιάστηκε με σκοπό το χαμηλό κόστος , τη μακροζωία και την οικονομία σε χρήση και συντήρηση. Στην πράξη αποδίδει 11.8 ίππους, πετυχαίνοντας καλές επιταχύνσεις και ταχύτητες άνω των 110χλμ. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι στα 3,3λίτρα/100χλμ
Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω
Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;