LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμασμένες λύσεις

Δοκιμασμένες λύσεις

Δοκιμασμένες λύσεις

Δοκιμασμένες λύσεις

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα - Ακολουθώντας την πεπατημένη

Οι λύσεις που επιλέχθηκαν και από τις τέσσερις εταιρίες, είναι δοκιμασμένες και συνάμα ουσιαστικές. Στην περίπτωση του πλαισίου η επιλογή του ατσάλινου σωληνωτού, προσφέρει καλύτερη συγκέντρωση μαζών χαμηλά και κοντά στο κέντρο βάρους και προσφέρει στα scooter, μεγαλύτερη ευελιξία και σταθερότητα. Στον τομέα των αναρτήσεων θα βρούμε συμβατικά πιρούνια στον εμπρός τροχό, που συνδυάζονται με διπλά αμορτισέρ στον πίσω τροχό, που δίνουν δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση. Οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν με τον τομέα της πέδησης, όπου το Agility έχει ένα δίσκο 260χιλ.στον εμπρός τροχό που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα και κρίνονται ικανοποιητικά. Η Piaggio επέλεξε για το Medley δίσκους 260χιλ και 240χιλ για εμπρός και πίσω με διπίστονες δαγκάνες και στους δύο τροχούς. Το ABS της Bosch είναι εντυπωσιακό σε ότι αφορά την ταχύτητα εμπλοκής και απεμπλοκής του συστήματος. Τα φρένα του N-MAX, αποτελούνται από δίσκους 230χιλ με μονοπίστονες δαγκάνες και στους δύο τροχούς. Το δικάναλο ABS, κάνει άψογη δουλειά στους γλιστερούς δρόμους της πόλης. Αρκετά καλά τα φρένα του Symphony, που αποτελούνται από δίσκο 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα για εμπρός και δίσκο 240χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα για πίσω. Το  CBS είναι το σύστημα της Sym που πετυχαίνει τη σωστή κατανομή της πέδησης μεταξύ των δύο τροχών.
 

 
  • Babis

    Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω

      9
  • Γιώργης

    Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;

     

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ