Η άνετη σέλα και το μαλακό setup των αναρτήσεων, που αποσβαίνουν λακκούβες και σαμάρια, κάνουν εύκολη του ζωή του αναβάτη που θα βρεθεί να οδηγεί το Agility 16+. Το scooter της Kymco μπορεί να μην κοπανάει, αλλά θέλει προσοχή σε βρεγμένο και γλιστερό οδόστρωμα, καθώς τα σκληρά ελαστικά πρώτης διαλογής δεν είναι για πολλά.Η τελική των 100χλμ, δεν ευνοεί την κίνηση σε ανοιχτούς δρόμους, όμως στο αστικό πεδίο διεκπεραιώνει άνετα κάθε είδους αποστολή. Σύμμαχος το κοφτερό τιμόνι που διευκολύνει στους ελιγμούς στην κίνησης, αποτελώντας έναν αξιόπιστο καθημερινό σύντροφο. Κραδασμοί, τριγμοί και συντονισμοί είναι λέξεις άγνωστες για το Medley, που ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του. Ανεβάζει χιλιόμετρα με γραμμικό τρόπο και θα δει εύκολα τα 110χλμ στο κοντέρ. Οι αναρτήσεις προσφέρουν ικανοποιητική απόσβεση, διατηρώντας τη σταθερότητα και τη συνοχή του συνόλου. Τα φρένα σταματάνε το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ το ABS εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του. Το τιμόνι κόβει αρκετά, ώστε να διευκολύνει τους ελιγμούς στην κίνηση, την ώρα που η κατανάλωση των 3 λίτρων/100χλμ είναι αρκετά οικονομική. Το N-MAX έχει το πλέον κοφτερό τιμόνι από τα τέσσερα και σε συνδυασμό με τον δυνατό κινητήρα του, που θα δει εύκολα 120χλμ σε ανοιχτό δρόμο, είναι μια επιλογή για απαιτητικούς αναβάτες. Αυτό έχει αντίκτυπο στην σφιχτή ανάρτηση, που μπορεί να κουράσει σε συνεχόμενες ανωμαλίες του δρόμου και στην ελλιπή προστασία από τον αέρα, που υπολείπεται σε σχέση με τα άλλα 3 scooter. Αυτά δεν αμαυρώνουν την καλή συμπεριφορά του Ν-ΜΑΧ, που εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες. Το Symphony είναι το μοναδικό της παρέας με 16αρηδες τροχούς μπρος πίσω και καταφέρνει να πατά γερά στην άσφαλτο, βοηθώντας τον αναβάτη να κινηθεί με ταχύτητα και αυτοπεποίθηση. Η ποιότητα κύλισης είναι αναβαθμισμένη και το κόψιμο του τιμονιού θα εκτιμηθεί στην κυκλοφοριακή κίνηση. Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων μπορεί να ταλαιπωρήσει τον αναβάτη όταν περνά από μεγάλες ανωμαλίες, διατηρεί όμως το scooter απόλυτα σταθερό στα χιλιόμετρα. Τα παραπάνω στοιχεία, καθιστούν μάλιστα το Symphony το πρώτο σε πωλήσεις στα δίκυκλα οχήματα!
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω
Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;