Μιας και η μεσαία κατηγορία κυβικών αποτελεί αποδεδειγμένα την τέλεια λύση περιλαμβάνοντας πολλές παραμέτρους και μιας και η κατηγορία των On-off είναι επίσης αποδεδειγμένα η πιο αγαπητή στη χώρα μας, να μία μοτοσικλέτα η οποία συνδυάζει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.
«Κάτι που δουλεύει, δεν το πειράζεις» λέει ένα ρητό και πάνω σε αυτό βασίσθηκε η Kawasaki, αφήνοντας το KLR των 600 κυβικών σχεδόν…απαράλλαχτο από τότε που πήρε την προαγωγή των 50 παραπάνω κυβικών. Ουσιαστικά, μόνο τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα έχουν αλλάξει επάνω στο KLR όλα αυτά τα χρόνια. Κι όμως, αν και υπάρχουν πιο μοντέρνες μοτοσικλέτες πλέον σε αυτή την κατηγορία, λίγες συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα του KLR 650.
Η «καρδιά» είναι ο 651 κυβικών υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας, ο οποίος μπορεί να έχει μέτρια ιπποδύναμη, έχει όμως μπόλικη ροπή, η οποία εφαρμόζεται αποτελεσματικά σε συνδυασμό με το σωστά γραναζωμένο 5τάχυτο κιβώτιο. Απλά κρατήστε το γκάζι ανοιχτό με την 5η και η βελόνα του ταχύμετρου δε θα αρνηθεί να τερματίσει. Ο αντικραδασμικός άξονας αφήνει ελάχιστους κραδασμούς να ξεφύγουν προς το τιμόνι και τα μαρσπιέ, οπότε δεν τίθεται θέμα άνεσης. Οι αναρτήσεις είναι αρκετά μαλακές για να κάνουν τις χωμάτινες αναζητήσεις σας παιχνιδάκι, και αρκετά σκληρές για να μην αποτελούν πρόβλημα στο τσιμεντένιο πεδίο.
Η σέλα είναι αρκετά πλατιά και με καλό αφρώδες, κάνοντας τις…επεκταμένες βόλτες όχι απλά πιθανές αλλά και αντιμετωπίσιμες, όσο βέβαια μπορείτε να αντέξετε την ελλιπή προστασία από τον αέρα, καθώς το μικρό φέρινγκ μπροστά δε φτιάχτηκε γι’ αυτή τη δουλειά. Η σχάρα θα βολέψει τους περισσότερους, ενώ το τιμόνι δίνει άψογο μοχλό για παιχνίδια στο χώμα. Σε γενικές γραμμές πάντως μιλάμε για μία πολύ «τίμια» μοτοσικλέτα για την τιμή αγοράς της, η οποία αυτή τη στιγμή δε δίνει αφορμές για…άλλες επιλογές!