Σε μία δύσκολη εποχή για ‘‘πρίγκιπες’’ αποφάσισε να παρουσιάσει η Suzuki το TL 1000R. Η χρονιά σταθμός της πρόσφατης ιστορίας της μοτοσικλέτας στέρησε από αυτή την υπέροχη κατασκευή την ανταπόκριση που της άξιζε. Η δημοτικότητά του φτάνει μέχρι και τις μέρες μας σαν μεταχειρισμένο.
To TL 1000R γεννήθηκε το 1998, την εποχή που ήδη οι μοτοσικλέτες της Ducati 996 μεσουρανούσαν στo WSBK. Η δημοτικότητα των δικύλινδρων 1000 δεν μπορούσε να απειληθεί από τα ιαπωνικά τετρακύλινδρα 750 στη συνείδηση του μοτοσικλετιστικού κόσμου.
Μπορεί το αγοραστικό κοινό να παρέμεινε επιφυλακτικό στην αγορά των ιταλικών μοτοσικλετών, αλλά η κτήση ενός ιαπωνικού Superbike αποτελούσε εν μέρει συμβιβασμό.
Ιστορικό
Το πρώτο TL 1000R παρουσιάστηκε το 1998, ένα χρόνο μετά από τη δημιουργία του TL 1000S. Τρανταχτές διαφοροποιήσεις μεταξύ των δύο μοντέλων ήταν το ολόσωμο φέρινγκ του δεύτερου και το πλαίσιο. Οι αλλαγές που δέχθηκε το μοντέλο ήταν επιδερμικές και περιελάμβαναν τις χρωματικές διαφοροποιήσεις. Στις μέρες μας αποτελεί μία ενδιάμεση λύση μεταξύ των GSX-R 1000 και Hayabusa 1200.