Το προγενέστερο Z750 είναι μια ποθητή μοτοσικλέτα, σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή στο χώρο του μεταχειρισμένου, μιας και φέτος παρουσιάστηκε το ανανεωμένο νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας. Γκάζι, ροπή και επιδόσεις είναι μερικά από τα δημοφιλή χαρακτηριστικά του.
Το “παλιό” Z, εμφανίζεται με πιο επιθετικά γονίδια και ας στερείται πλέον τόσο σε αισθητική, όσο και σε περιφερειακό εξοπλισμό σε σύγκριση με το νέο του 2007. Επίσης, και στον τομέα των επιδόσεων το παλαιό Ζ εμφανίζεται καλύτερος, για κάποιον που θα θελήσει να κινείται με τη βελόνα του στροφόμετρου μονίμως ψηλά.
Ακόμα και στο τρόπο λειτουργίας οι δύο μοτοσικλέτες είναι διαφορετικές, με το περσινό Ζ να το χαρακτηρίζουν “πιπεράτοι” κραδασμοί μικρής έντασης, κάτι που στο μοντέλο του ’07 είναι σχεδόν ανύπαρκτοι.
To Z με την μεγαλύτερη ιπποδύναμη της κατηγορίας τους και τα 150 επιπλέον κυβικά του, έκλεινε τη ψαλίδα των πανίσχυρων 1000 και των “λυσσάρικων” 600, διαθέτοντας μάλιστα και μερικά παραπάνω αποθέματα ροπής.
Κανένα παράπονο από τα φρένα, ενώ το πλαίσιο θα δείξει τις αδυναμίες του στο όριο. Η θέση οδήγησης, αν και λιγότερο άνετη από του φετινού μοντέλου, διαθέτει εργονομική σέλα. Μπορεί αισθητικά η μοτοσικλέτα να υπολείπεται του φετινού μοντέλου, αλλά εξετάζοντάς την μεμονωμένα παραμένει ιδιαίτερα όμορφη και ελκυστική.