Το νέο Kymco Straight αρνείται να μπει στον “ίσιο” δρόμο της πιο φημισμένης πλέον κατηγορίας παπιών και έρχεται να κάνει τη διαφορά με 25 κυβικά εκατοστά περισσότερα από τους ανταγωνιστές του. Μέχρι στιγμής αποτελεί το μεγαλύτερο παπί που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.
Η Kymco κατασκεύασε ένα παπί που αποτελεί μια κατηγορία… από μόνο του. Είναι το μοναδικό ανάμεσα στο σκληρό ανταγωνισμό που διαθέτει κινητήρα 150 κυβικών εκατοστών καθώς και κιβώτιο 5 σχέσεων. Μήπως, λοιπόν, δεν είναι παπί αλλά μικρή μοτοσικλέτα; Κι όμως, είναι 100% παπί.
Δε διαθέτει συμπλέκτη, είναι μικροκαμωμένο και ευέλικτο και επιπλέον είναι οικονομικό και μπορεί να παινεύεται για τη χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Η Kymco, ωστόσο, φρόντισε να του χαρίσει μερικά συγκριτικά πλεονεκτήματα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Διαθέτει μεγαλύτερο κινητήρα, μία επιπλέον σχέση, δισκόφρενο στον μπροστινό και πίσω τροχό (κάτι που δε βλέπουμε πολύ συχνά στην κατηγορία), ρυθμιζόμενες πίσω αναρτήσεις, ισχυρό προβολέα αλογόνου και ρολόι στον πίνακα οργάνων
Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες της δοκιμής στο τεύχος (22/07) Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.